BroDD Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Alla har väll varit små och tänkt att man vill bli nåt speciellt... tänker då när man var väldigt liten, runt 5 eller så... Själv ville jag bli polis eller brandman, det ville väll dom flesta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag ville bli författaren av någon dum anledning, fick också redapå somarskolan att jag var duktig på att skriva Resten av polarna ville bli piloter och åka och kolla på andra världskriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Serietecknare. Jag är bra på sånt. Men nu vill jag bli Butler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Vad man ville bli när man blev stor? Majoriteten här är inte stor ännu direkt. Man kan knappt få fast anställning innan man fyller 18 vilket inte många här är eller är över. Jag ville bli... mer som jag tänkte "palla jobba" och sprang och sparkade fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag ville bli bonde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Polis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Som SlewME säger, polizei! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Fotbollsproffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Min syster ville bli hund, och jag ville bli brandbil ... var vi normala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ever since I was a little kid I've dreamed of being a musican Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Min syster ville bli hund, och jag ville bli brandbil ... var vi normala? Min syrra ville bli studsboll... var hon normal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag säger Policja, och det vill jag fortfatande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Advokat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Aff, 19 år och har fortfarande ingen aning. Men det va det vanliga skiten, polis, brandman, pappa, miljonär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Polis tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Polis och lokförare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Min syrra ville bli studsboll... var hon normal? Skulle man skriva vad äns släktingar ville bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Skulle man skriva vad äns släktingar ville bli. Nej man skulle skriva om vad man själv ville bli, och frågor avslutas med frågetecken(=?) PåTråd: Kom på att jag också ville bli datorspelstillverkare på "senare" år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Massa, typ guldgrävare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Veterinär och hästskötare Hovslagare oxå, kom jag på. Redigerad 8 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts