Suicune Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Hur gör man en sådan och med vilken bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 (redigerad) jag gjorde min med en landstalker (hela 2..något sekunder och 18m) Redigerad 3 februari, 2003 av Crime Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 3 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 men hur!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 men hur!? sväng kraftigt eller åk på ett gupp med högra/vänstra hjulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 har aldrig lyckats att göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag har klarat 2 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag har klarat 3 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Har gjort en 10 sek lång "Two Wheels Double Bonus", åker på 2 hjul o hoppar o landar på Två hjul igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 He he, när jag gjorde min på 2 sek så visste jag inte att man kunde göra en 2 wheelie......hade bara spelat i 2 dagar när jag gjorde den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 jag lyckas fortfarande inte det kändes som en 2sek 2 wheelie men det kom inget :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Magne Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 vad är 2wheeli??? att köra på 2hjul eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 vad är 2wheeli??? att köra på 2hjul eller?? Ja på 2 hjul. Alltså med ena sidan uppe i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts