Tija Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag älskar alla låtarna på Americana! Det är ju nostalgi... Det är också den enda skiva jag hört, så man kan inte kalla mig expert. Men, det som jag hört är bara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Splinter e mitt favorit album joo Hit That e bra men de finns fler också Alla får gilla vad de vill, men jag tycker att den plattan är kommersialiserat skräp (vilket det är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Gillade de flesta låtarna när jag var mindre (när Americana var aktuellt). Nu för tiden gillar jag dom..inte alls. Går bra att lyssna på när man vill vara nostalgisk, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts