Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Tjenna Vad tycker ni på sajten om The Offspring? Jag bara älskar albumet Splinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Lyssnade mycket på dem när jag var mindre, den där låten "feelings" eller vad den heter, rätt gammal den är riktigt bra tycker jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ugh, dom är ju så jävla kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ugh, dom är ju så jävla kass Håll käften, dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Håll käften, dom äger Om du inte tål att en del inte tycker om dom ska du inte komma in i den här tråden... Pretty Fly (For a White Guy) är en askung låt med asskön bas typ enda jag hört med dom, men den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Pretty Fly (For a White Guy) är en askung låt med asskön bas typ enda jag hört med dom, men den är bra Pretty fly for a white guuy. Jo den är skön. Ett av dom få band jag lyssnade på som liten. Lyssnar dock inte direkt mer på dom men, dom ägde när man var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Dom var bra när man var typ 7år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Japp dom är bra. My friend's got a girlfriend and he hate that bitch, he tells me every day, he says man i really..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Det enda bra albumet dom har gjort är Smash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har en skiva med de, Americana tror jag den heter . Tycker de flesta låtarna är bra på den så jag har inget negativt att säga om The Offspring. Finns det inte en tråd om Offspring redan? *kollar*...mjo den va drygt 1 år gammal så det va väl lika bra med en ny antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Det enda bra albumet dom har gjort är Smash. Där har du fel. Alla album fram till Smash är bra. Efter Smash gick det neråt. Americana har ett par låtar, sen har det bara blivigt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har något album av dom som jag fick när jag var yngre, och jodå, dom är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 The kids aren´t alrigt, Why dont you get a job, original prankster och preety fly (for a white guy) e riktigt bra, även Cant get my head around you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 De har en hel del klockrena poplåtar men jag ser ingen anledning till att slösa pengar på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har diggat dem sen '98. Gillar alla plattor förutom Splinter, förutom låten Hit That, naturligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har diggat dem sen '98. Gillar alla plattor förutom Splinter, förutom låten Hit That, naturligtvis. Splinter e mitt favorit album joo Hit That e bra men de finns fler också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 The Offspring - The Kids Aren't Alright The Offspring - Want You Bad Brau brau brau brau brau brau Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bandet är helt okej, något band som jag lyssnat på ofta är det dock inte. Men börjar få ett litet intresse av bandet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) "Why Don't You Get A Job" från Americana funkar väl. "The Kids Aren't Alright" är ganska nice, men "Pretty Fly" var typ bra första gången man hörde den, sen blir den bara irriterande. Gillar dom inte alls kan man väl säga. Kanske lite. Men i så fall väldigt lite. Redigerad 10 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 dom är väll ganska bra... http://en.wikipedia.org/wiki/Pretty_Fly_%2..._a_White_Guy%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts