Jump to content

Onico snus reklam.

SallaD
 Share

Recommended Posts

Hej, harni sett reklamen som brukar gå på tv om det nya nikotin fria snuset ? det är typ en kille som är filamd i svartvitt och och säger typ "I didn't know what i was looking for".

Det är en sån jävla snygg bild när han säger det, vill verkligen ha den.

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snus är inte äckligt.

Om det är slöseri påpengar avgör man själv.

Visst, men sen ska inte alla industriarbetare komma och klaga på dålig lön. En rökare slösar bort 30*40 kronor per månad på cigaretter, det är 1200 kronor. Och de brukar fan strejka för att få en löneökning med en femhundring per månad... SLUTA RÖK, SLUTA SNUSA så kan ni leva på den lön ni har!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, men sen ska inte alla industriarbetare komma och klaga på dålig lön. En rökare slösar bort 30*40 kronor per månad på cigaretter, det är 1200 kronor. Och de brukar fan strejka för att få en löneökning med en femhundring per månad... SLUTA RÖK, SLUTA SNUSA så kan ni leva på den lön ni har!

Vi vet att du är dum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure:

Seriöst svar alltså. Congratulations, du lyckades slänga ut en förolämpning! Nu lär alla vilja bli din polare och tycka du har rätt.

Mer seriöst svar nästa gång tack!

Wörd på alla dina inlägg hittills.

[Edit och Gudrun]: Well, även som Slew sa..

On: Du kan ju kolla om den finns på internet, köra i VLC å ta bild.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den övre verkar inte fungera, inte för mig iaf.

Nä, det är för att tjejer inte är särskilt skillade när det gäller sånt där... :unsure:. Felet är att det är en stor bokstav i början, annars funkar den bra. Därför man inte ska börja ett inlägg med en länk. :(

Ah, just det. Ner med snus. Blä. Wooh.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, det är för att tjejer inte är särskilt skillade när det gäller sånt där... :unsure:. Felet är att det är en stor bokstav i början, annars funkar den bra. Därför man inte ska börja ett inlägg med en länk. :P

Ah, just det. Ner med snus. Blä. Wooh.

Tack, det ska jag komma ihåg. Jag undrade just vad det var fel faktiskt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många snusare som får abstinens tänker oftast på hur gött det skulle vara med den lilla tygpåsen under läppen, eftersom det är en go känsla. Därför har man dom :unsure: . Tro mig, jag snusar själv och har försökt sluta men tillslut kommit på att jag inte orkar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De va de smartaste jag har hört någon säga på väldigt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag inte fattar, varför sitter ni som inte snusar och säger "BORT MED SNUS"?

2 saker innan jag går vidare.

1. har ni nånsin provat?

2. varför säga sådär, ni snusar inte varför ens bry er?

och det som darkjack sa mycket tidigare i topicen om att folk lägger ut för mycket pengar på snus

SLUTA BRY DIG.

Det är väl deras bekymmer om det eller hur?

ARGH aja OT nu.

Onico är inget gott :unsure:

Och ingen bild hittade jag heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Behöver bilden fortfarande :P

Jag vet iaf att det är Mikael Persbrandt som står där.

Snuset heter fortfarande Onico :) men tack ändå.

fortsätt gärna leta :rolleyes:

/edit: Han står i en stad på natten och kollar ut mot den, det är svartvitt, och habn har en Mercedes ? bredvid sig.

Redigerad av SallaD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor