Galenhund Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 PSP versionen är klart bättre, sen är den ju iofs billigare till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Psp versionen har mp. Men ps2 har bättre grafik och kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ska köpa det till ps2 på tisdag. jag har inte brytt mig om lcs alls,men igår hände något. jag känner att jag bara måste ha det,och 2dagar känns otroligt långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Psp är ju liksom stunting på tunnebanan = perfa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) PSP versionen är klart bättre, sen är den ju iofs billigare till ps2. Tror han har köpt spelet nu lille du. *reported* Redigerad 17 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tror han har köpt spelet nu lille du. *reported* Gör inget, fortsatt vidare diskusion fortlöper utan kommentarer, därav ingen åtgärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Köppte spelet till ps2 igår och det är ju så bra. grafiken kan inte bli bättre till ps2 vad folk än säger! ljudet är bra kontrollen funkar lika bra som i föregångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Köppte spelet till ps2 igår och det är ju så bra. grafiken kan inte bli bättre till ps2 vad folk än säger! ljudet är bra kontrollen funkar lika bra som i föregångarna. Ljudet i det spelet är nog det bästa av alla gtaspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jasså är graifken bättre till ps2? Konstigt att i VCS så kommer psp-version vara mycket mer detajerad och ha längre draw distance än vice city hade till ps 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts