SCEE Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vilket ska man köpa det till? ps2 eller psp? För- och nackdelar mellan versionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Enda skillnaden är ju typ att det snöar på PSP-versionen och att det är liten grafisk förbättring till PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Enda skillnaden är ju typ att det snöar på PSP-versionen och att det är liten grafisk förbättring till PS2-versionen. Vrf snöar det inte i ps2 versionen? och why in the fuck is the game not comming to pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vilket ska man köpa det till? ps2 eller psp? För- och nackdelar mellan versionerna? Enligt din signatur ska du nog satsa på en PSP-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Enligt din signatur ska du nog satsa på en PSP-version. Vad, jag vill ju ha den ultimata upplevelsen av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vad, jag vill ju ha den ultimata upplevelsen av spelet Men om nu PSP är bäst så blir det nog även bäst att köpa spelet till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vrf snöar det inte i ps2 versionen? och why in the fuck is the game not comming to pc? För PC suger!!!! Utrota PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ur ekonomiskt synpunkt verkar det vara bäst att köpa det till PS2, för den versionen är typ 200 spänn billigare än till psp. För övrigt kan jag tillägga att PS2-versionen är väldigt bra. PSP har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 För PC suger!!!! Utrota PC Ja, utrota PC... du vet att de andvänder PC:s för att göra spel... som t.e.x. LCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ja, utrota PC... du vet att de andvänder PC:s för att göra spel... som t.e.x. LCS? Gta är ett tvspel inte ett dataspel. Plus att man inte kan ha spelkvällar med PC Utrota PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 För PC suger!!!! Utrota PC Asså du kan ju inte vara en speciell höjdare när det gäller att tänka... skulle du kunna vara på gtasajten (tex) utan en pc eller? överhuvudtaget så använder du väl en dator va? utrota pc-SPEL håller jag därimot med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Asså du kan ju inte vara en speciell höjdare när det gäller att tänka... skulle du kunna vara på gtasajten (tex) utan en pc eller? överhuvudtaget så använder du väl en dator va? utrota pc-SPEL håller jag därimot med om Mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Gta är ett tvspel inte ett dataspel. Plus att man inte kan ha spelkvällar med PC Utrota PC Spel görs på datorer. De kodas på datorer. Animationer, hus, vapen och allt som finns i spel görs på datorer. Så om PC skulle utrotas skulle du inte få några spel. Inga spel alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Spel görs på datorer. De kodas på datorer. Animationer, hus, vapen och allt som finns i spel görs på datorer. Så om PC skulle utrotas skulle du inte få några spel. Inga spel alls. I så fall är det värt det. Ett data virus kan förstöra hela världen. Det kan aktivera alla atombomber. Jag erkänner att PC är bra till andra saker men det är också den maskin som kan orsaka människans undergång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 I så fall är det värt det. Ett data virus kan förstöra hela världen. Det kan aktivera alla atombomber. Jag erkänner att PC är bra till andra saker men det är också den maskin som kan orsaka människans undergång . Du kan väl inte mena att persondatorer ska få jorden att gå under? Ingen har nånsin tvingat dig till att spela spel på PC, men kanske gillar nån annan att göra det, typ nååågra st? Låt dom ha sin åsikt, du kan sitta hemma framför din dator och hata den så mkt du kan. Men reta inte upp andra för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Du kan väl inte mena att persondatorer ska få jorden att gå under? Är man en bra hacker kan man säkert skapa ett supervirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jadå, men varför just PC? Mac då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jadå, men varför just PC? Mac då? Vad är det för skillnad? Båda är datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag ska nog köpa det till PS2 idag eller imorgon (även om jag åker på semester i övermorgon ) men mitt tips: PS2..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vad är det för skillnad? Båda är datorer. Ja, Och du vill utrota PC för att dom kan "förstöra världen" medans det fortfarande finns mac, varfasen, snart måste du ge dig. Btw: 300 posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts