Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ja kanske jag skulle kunna göra... Sedan ska jag göra om lite saker för att typ sätena i bilen tar kanske 5.000 polys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Ja kanske jag skulle kunna göra... Sedan ska jag göra om lite saker för att typ sätena i bilen tar kanske 5.000 polys! ... Du kanske hamnar på 5k om du inte smoothar den. För den ligger fortfarande på 100k+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 ... Du kanske hamnar på 5k om du inte smoothar den. För den ligger fortfarande på 100k+. Du nu ska jag säga dig att min bil ligger 25.000 polysar utan smooth! Fast den blev ganska hygglig utan smotthening... Den har så många polysar så det blir bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts