Audipower Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Ser bra ut, ska börja kolla med mina polare på msn som kan konvertera den till Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Okej jag kommer med en ny updatering och den sista tills på onsdag! Jag följde Audipowers råd med att sätta dit en motor... Hoppas den ser bra ut och jag är ledsen för alla grejer som inte följde med motorhuven upp.. aja här har ni motorn! Ofta nyare bmw har 3cylindriga motorer Riktigt jävla fint allså, men tycker du bör tänka lite på polycounten. Och btw, förstora bmw märket på fälgarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Nu är jag tillbaxs från min semester! Gud vad skönt det var.. Aja vadå 3 cylindrig? jag vet inte vad det är för motor jag gjorde bara en motor men sedan är det där med polycounten... "No can do" tyvärr... Igentligen skulle det vara en "Render" I c4dportal.com men sedan kom jag på att det skulle vara ett projekt i gta sa!! Mycket bättre! aja ni kanske får en updatering i morron om jag orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Hehe hade lite extra krafter över... Gjorde inte så mycket jag gjorde bara lite vid karossen nere vid hjulen! EDIT: Jag vill inte göra er nervösa men... Hehe... Nu är polycounten uppe i 24413 hehe... Kanske börjar bli lite mycket! Redigerad 25 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hehe hade lite extra krafter över... Gjorde inte så mycket jag gjorde bara lite vid karossen nere vid hjulen! EDIT: Jag vill inte göra er nervösa men... Hehe... Nu är polycounten uppe i 24413 hehe... Kanske börjar bli lite mycket! Men herre gud, fälgarna, säten, bilen.. Fantastiskt Förbannade polycount, den skulle gärna inte få finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Tackar så himla mycket och jag håller med! Men utan polys inga spel :'( :'( :'( EDIT: Förresten, Audipower... Du sa att du kanske hade någon som kunde konvertera min bil in till san andreas?? Skulle vara tacksam om du hörde av dig. Redigerad 25 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Okej nu latchade jag lite med bilen.. Gjorde en fin bakrund (fast den blev inte fin ) och sedan ändrade jag lacken... Jag tyckte den såg bra ut... P.S OMGIVNINGEN FINNS INTE I SA,VC,III SÅ LETA INTE Redigerad 27 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Okej nu latchade jag lite med bilen.. Gjorde en fin bakrund (fast den blev inte fin ) och sedan ändrade jag lacken... Jag tyckte den såg bra ut... P.S OMGIVNINGEN FINNS INTE I SA,VC,III SÅ LETA INTE Omänskligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Omänskligt Använd fantsin... + Det är bilen som ska synas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 ALER700: Snygg kommentar... haha skrattat i timmar haha! Jag har några dåliga nyheter... Jag har slut på energi med bilen... :'( Så jag tänkte jag tar en liten rast från den! Nu håller jag på med en elgittar som jag tänkte göra om till ett vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Okej nu är min energi uppe i max... Nu har jag lagt dit nya lysen (dom gamla var ) och sedan har jag lagt dit backspeglar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Eeer... Den där bilen ligger kanske på 16k polygoner osmoothat. Men på alla renderingar du visar så ligger den på 100k++. Du bör INTE sätta in den där i SA. Det enda den där modellen är bra för är stillbilder samt förrenderade bilder. Men annars. Najs för att vara första bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Eeer... Den där bilen ligger kanske på 16k polygoner osmoothat. Men på alla renderingar du visar så ligger den på 100k++. Du bör INTE sätta in den där i SA. Det enda den där modellen är bra för är stillbilder samt förrenderade bilder. Men annars. Najs för att vara första bilen! Tack och för det första... Den ligger inte över 100.000 polysar!! Den ligger runt 25.000 polysar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tack och för det första... Den ligger inte över 100.000 polysar!! Den ligger runt 25.000 polysar! Möjligt att den ligger på runt 25k osmoothat. Men jag ser klart o tydligt att det är minst 100k när du har smoothat o renderat. Kolla hur Cinema 4D räknar polygonerna, om den räknar osmoothat eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför gör du lysen? Sparar man inte mycket polys på att ta texturlysen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför gör du lysen? Sparar man inte mycket polys på att ta texturlysen? Jag tänker inte göra en amatör bil när det är min första.. Den skall vara mega gryyym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Men om du ska ha en massa polys istället för texturer så kommer den blir runt 500K och då är det nästan omöjligt att konvertera den till Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Men om jag måste ha en massa texturer kan jag lägga dit när jag exporterar den till sa och när jag gör Renders med den så har jag riktiga saker på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vad är viktigare? att få in den i spelet eller att göra renders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Gör en bara för att kolla på... den kan du ju göra egna lampor på och egen motor. Och på den andra gör den en gta SA version där du har texturlampor/motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts