Joe Dirt Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ja men det beror på hur bra dator du har! Tittade på en bil med ca 20000 polysar i ett spel... Det tar fyj*vla mycket kraft men det blir snyggt som bara tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ja men det beror på hur bra dator du har! Tittade på en bil med ca 20000 polysar i ett spel... Det tar fyj*vla mycket kraft men det blir snyggt som bara tusan! Mjo. Du har rätt, men man skulle kanske kunna fixa en low version och en high? Vanligt vis gör ju inte folk detta men iochmed att du nu har 16000 polys så kanske det skulle vara en ide? Förövrigt är ju bilen snygg så det är klart att man vill ha med den i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Tackar. Men du jag måste ju inte säga att det är 16000 polys det får bli en hemlis!... Men här är en liten update! Redigerad 17 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceMigge Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) xxx Redigerad 20 januari, 2008 av IceMigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Detaljer? jag är inte inne på det än jag har bara lagt in low poly grejer för att se hur det blir! Men vilka "detaljer" snackar du om? Lysena vet jag redan och grillen men?? Redigerad 17 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceMigge Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) xxx Redigerad 20 januari, 2008 av IceMigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Okej... Men nu håller jag på med en annan bil! Vi köpte ny idag! (:!!! så jag ska göra den istället! men jag komemr snart med en ny updatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Okej... Men nu håller jag på med en annan bil! Vi köpte ny idag! så jag ska göra den istället! men jag komemr snart med en ny updatering! Tycker verkligen att du ska göra klart bilen du påbörjat, riktigt fin. Som tidigare sagt, lister och lite till så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag har snart lagt till lister... Men tyvärr kommer jag inte kunna jobba på bilen nu på ett tag för jag ska på semester!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Okey nu är listerna tilllagda! Hoppas det blev bättre nu annars får ni säga till om vad som är problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Okey nu är listerna tilllagda! Hoppas det blev bättre nu annars får ni säga till om vad som är problemet! Tycker bara att "takpartiet" ser lite klent ut. Väldigt smalt, bara å improvisera lite antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Det är inte så lätt att fixa det... Då måste jag göra något som heter "Add thickness" och det är ganska avancerat men jag ska se vad jag kan göra! Men här har ni en liten update! EDIT: Nu har jag lagt dit broms skiva (stolt ) Redigerad 19 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Skitsnygg! Fattar inte hur du kan göra din första bil så jävla snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Skitsnygg! Fattar inte hur du kan göra din första bil så jävla snygg? Wurd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Har min hemliga knep... Innan denna bilen satt jag i ett halv år och bara lärde mig hur man gjorde bilar... Sedan var det dags Och det verkar som om jag har lyckats bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Okej nu har jag en liten updatering! Och detta kanske blir den sista nu till imorrn för då åker jag på semster till på tisdag! Aja jag har lagt dit en ny färg på bilen sedan har jag gjort iordning BMW märket så att dom inte lyser sådant och sedan har jag gjort om lite vid lyserna och lagt dit rutor vid lysena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Snygg uppdatering det enda som fattas nu är motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Snygg uppdatering det enda som fattas nu är motorn Ledsen men jag tror inte det komemr någon.... Jag är inte så bra men man kan ju altid försöka! Men jag är typ 90 procent säker på att det inte blir någon! Men om jag ska ha in bilen in i san andreas så lägger jag dit en bild av en motor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Okej jag kommer med en ny updatering och den sista tills på onsdag! Jag följde Audipowers råd med att sätta dit en motor... Hoppas den ser bra ut och jag är ledsen för alla grejer som inte följde med motorhuven upp.. aja här har ni motorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Fy fasen vad snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts