Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Hehe.. Ja men det är bara att öva... Okej nu har jag en ny uppdatering av min bil. Jag har lagt till lite i interiorn och sen har jag lagt till en baklucka så snart är min bil klar för att överföras till san andreas.. Woohhoooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Snygg, hur många polys? Håller faktiskt på med en egen M3:a i ZModeler (håller på med är att ta i, slutade med den för ett halvår sen). Kan visa bild om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Visst... Go ahead! Men jag vet inte riktigt hur man gör för att kolla hur många polys det är i cinema 4d... Ska kolla upp det... Kommer med svar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Försökte göra en audi TT men blev inte som jag trodde. EDIT : Det enda jag blev nöjd med var motorhuven. Redigerad 8 juli, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag upptäckte VÄLDIGT många fel! Om du går in på www.c4dportal.com finns det väldigt bra tutorials som man lär sig mycket av också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Okej nu listade jag ut hur många polygons det är på min bil... 16072 polygons var det på min bil nu men det kommer mer för jag är inte klar med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Hur kollar man det? Redigerad 8 juli, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Du trycker på "Objects" i Object manager och sedan "Scene information" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 16000! Det var inte lite! Fast då är ju nästan varje kant rundad.... Min ligger på 6000 utan hjulen.... Den är kantig eftersom jag inte fixat normalsen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) ÄR DEN GJORD I CINEMA 4D? Om den är det har du MILJONER med fel... Du ser alla din polygons? Dom är trekantiga... Dom skall var fyrkantiga annars gör dom så att färgen är helt sjuk! EDIT: Det blir bara så i cinema 4d! Redigerad 8 juli, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armson Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 ÄR DEN GJORD I CINEMA 4D? Om den är det har du MILJONER med fel... Du ser alla din polygons? Dom är trekantiga... Dom skall var fyrkantiga annars gör dom så att färgen är helt sjuk! EDIT: Det blir bara så i cinema 4d! En polygon ska väll ändå vara trekantiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Inte i cinema 4d... Här har ni min BMW i polygons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ok, now let's get a reply from someone who isn't a complete retard.... (No offense) Snygg, hur många polys? Håller faktiskt på med en egen M3:a i ZModeler (håller på med är att ta i, slutade med den för ett halvår sen). Kan visa bild om du vill. Den är gjord i ZModeler, där du bygger modellerna med trianglar (Oldschool is the shit). Orka lära sig använda nya program.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har inte sagt att ni har behövt bytt program! Jag har bara sagt att ni kan prova det! Och sedan blir liksom... Det blir inte lika "Rena" Polygons då men detta handlar om Cinema 4d och inte zmodeller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Inte i cinema 4d... Här har ni min BMW i polygons! hjulen ser ut att ta upp en massa polygons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag har nått som kallas "Hyper NURBS" i fylld och då försdubblar den rutorna så det blir en slätare fyllnad och så att kanterna blir rundare och det har inget med polysarna att göra...! Själva bilen är 16072 polysar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Okey nu har jag en liten uppdatering! Jag har lagt dit rutor och sedan har jag lagt till headlights! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Looking good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Antalet polys försämrar läsningshastigheten, right? Segar ner spelet alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts