Joe Dirt Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Tjenare allihopa nu håller jag på med en bmw m3:a... Vet inte riktigt vilken modell det är men den blir bra i alla fall... Nu undrar jag en sak? finns det någon som kan hjälpa mig föra in bilen till sa sen när den är klar? Jag använder Cinema 4d när jag moddar men exporterar den bara sedan till .3ds fil! Här har ni några screenshots Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Du exporterat till 3ds, öppnar den i ett registrerat Zmod, plockar iordning alla grejer man måste göra där, exporterar till dff. Inte en aning hur man ska göra med txd filen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Men jag har för mig att man inte behöver göra något med .txd filen och bara .dff filen..? men jag kan ju ha fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Men du har ju redan en tråd om detta varför ha två? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Angånde TDX filen så är det bara att göra en som har alla texturer som du har på bilen och döppa den till samma namn som dff filen tror det e så.. har inte moddat SA så jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Angånde TDX filen så är det bara att göra en som har alla texturer som du har på bilen och döppa den till samma namn som dff filen tror det e så.. har inte moddat SA så jag vet inte TXD* Det går inte att lägga in fler bilar i GTA SA, man blir tvungen att byta ut. Samma namn behöver dom inte ha bara dom har samma namn när man har bytt in dom i GTA3.img. t.ex. Dff:en med Sultan.dff Txd:n med Sultan.txd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Låser denna då det finns en till likadan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts