Guest Don Lotus Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 (redigerad) grrr jag klarar inte cp uppdraget "publicity tom" eller vad fan det heter några tips Redigerad 3 februari, 2003 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 kommer inte ihåg vad man gör. säj så kanske jag kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 man ska köra en limo åt love fist ochg man får inte sakta ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 man ska köra en limo åt love fist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Kör ut till huvudgatan och börja köra neråt håll dig på mitten av vägen var det inte kör någo bilar Kör inte för snabbt , bara så hårt att mätaren är helt tom annors kommer du för snabbt ner till hamnen ,men om du ändå skulle komma ner till hamnen så tryck gasen i botten och gör en 180 och kör uppåt igen , gör det genast såfort du ser att du kommer nära den stora båten, kör uppat igen i samma hastighet och så borde uppdraget snart vara slut om inte , åk nerat igen och sen up och sen ner osv... Lyssna inte på när Love Fist dudes pratar skit , koncentrera dig på körningen... puh.. (äntligen slut ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 om du undrar tar det ca 3 min och 20 sek för dom att desarmera bomben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts