Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Detta är ett tillägg till nyheten: Sammanfattning (16/08/02) ----------------------------------------------------------------------------------------- Här nedanför följer alla de 21 bilderna som fanns i artikeln från tidningen Game Informer. Kvalitén är inte den bästa men vi ska vara glada för det vi får! ----------------------------------------------------------------------------------------- BILDERNA ÄR BORTTAGNA PÅ GRUND AV FÖR HÖG TRAFIK! DE KOMMER TILLBAKA SENARE PÅ VÅRAN GTA: VICE CITY - AVDELNING! /temp/1.jpg /temp/2.jpg /temp/3.jpg /temp/4.jpg /temp/5.jpg /temp/6.jpg /temp/7.jpg /temp/8.jpg /temp/9.jpg /temp/10.jpg /temp/11.jpg /temp/12.jpg /temp/13.jpg /temp/14.jpg /temp/15.jpg /temp/16.jpg /temp/17.jpg /temp/18.jpg /temp/19.jpg /temp/20.jpg /temp/21.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 åh...nu längatr jag änu mer!!!!! tur mna ha ps2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Fy FAN va coolt asså tänk att det släpps 4 dagar innan min födelsedag ( 28:e Oktober)!!! asså lol lol och mera lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 åååååå va ja längtar....... fast det tar väl lika lång tid att vänta på det till dator som när GTA3 släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 tänk systemkraven om det släpps till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampersius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Countach! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Men jag kanske ändå ska köpa ett Playstation 2 När jag får pängar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Men vad fan, har du inte råd??? Det kostar ju bara 1.700 nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 VAAAAAAAaa när jag skulle se på webhallen så kostade det 3.000kr!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
packe Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 jjjjjjjjjaaaaaaaaaaaa jag längtar. innan gta3 kom blev man ju helt galen, jag kommer att bli helt galen tills gta vice city kommer. jag har ps2 men jag vill gärna att du som har gtasajten skriver så fårn gta vice city kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2002 Vet nån om det kommer att vara som i GTA3, att alla bilar är i toppskick eller kommer man kunna se t ex smutsiga, buckliga eller rostiga bilar? (Av samma modell förstås.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Vet nån om det kommer att vara som i GTA3, att alla bilar är i toppskick eller kommer man kunna se t ex smutsiga, buckliga eller rostiga bilar? (Av samma modell förstås.) Ja, bilen kan bli bucklig om man slår med basebollträ och smutsig om man (antagligen) kör ner i lerpölar, men då kan man åka till en biltvätt. Och man kan åsså köra till en mack och fylla på bensin men detta resulterar bara i att man slösar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Ja, bilen kan bli bucklig om man slår med basebollträ och smutsig om man (antagligen) kör ner i lerpölar, men då kan man åka till en biltvätt. Och man kan åsså köra till en mack och fylla på bensin men detta resulterar bara i att man slösar pengar. Ja, eller så är allt det där bara rykten. Förutom att man kommer att kunna skada bilen synligt med vissa vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HULKEN Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 jag har ps2 och köper vc nästan bara för att köra mc!!!!!! tre olika!!!! muahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Finns det bilder på flygplanen som kommer vara med i Vice City? Jag har i alla fall inte sett några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Finns det bilder på flygplanen som kommer vara med i Vice City? Jag har i alla fall inte sett några. Nepp men det kommer nog snart Man kan i och för sig se dom på en del bilder men då är dom bara som ett litet streck på himlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Vad jag lääängtar till VC kommer! Dööör snart!! R* får skynda sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 *ringer till Rockstar-Games och Tvingar dom att Släppa det Nu!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 bra idé men ingen vill ha ett halvfärdigt spel med 1000-tals buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raizer Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Fy FAN va coolt asså tänk att det släpps 4 dagar innan min födelsedag ( 28:e Oktober)!!! asså lol lol och mera lol!!! släpptes det inte 8 november??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts