evil-sonic Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Hej det är min första gång jag postar en topic eller va det heter men problemet är att flygskolan är jätte svår när jag tar första corona så ska jag åt vänster då går den när bara den kan inte gå up jag har försokt klara det ungefär i en vecka men lyckas aldrig men när jag laddar ner save filen för flygskolan då när jag ska starta den så börjar den om från början kan nån hjälpa mig skulle vara väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Sätt ut lite punkter så går det lättare att läsa. Välkommen till forumet, vi har en klistrad tråd i GTA San Andreas forumet där diverse guider finns. Klicka här för hjälp med flygskolan* *Taget från den klistrade tråden Användbara länkar/information Redigerad 7 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Hehe visst gör det nästa gång tack för hjälpen. ¨ Lol asså problemet var bara när jag skulle flyga så track jag inte på 2 . Redigerad 8 juli, 2006 av evil-sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts