felshoe Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag är intresserad av Amerikansk fotboll, och min första träning är nu på måndag. Jag bara undrar om någon annan här spelar / har spelat, eller bara gillar att kolla på det. Min kompis har spelat i ett år nu, och han säger att det är den perfekta sporten om man vill bli stark Diskutera på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag är intresserad av Amerikansk fotboll, och min första träning är nu på måndag. Jag bara undrar om någon annan här spelar / har spelat, eller bara gillar att kolla på det. Min kompis har spelat i ett år nu, och han säger att det är den perfekta sporten om man vill bli stark Diskutera på... Så du ska börja spela för att bli stark ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Stark? Man springer och hoppar på folk, springer, eller kastar boll? Mja, kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Tränade ett tag i GAFK (Marvels), rätt så kul och hård träning, hann dock inte utan lade av efter några månader. Vem vet kanske börjar igen =) Redigerad 6 juli, 2006 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Så du ska börja spela för att bli stark ? :S Dels . Sen är Amerikansk fotboll sjukt roligt också. § Cortez, dom flesta som spelar amerikansk är starka, vldigt starka, så för att ha en chans måste du vara stark själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Dels . Sen är Amerikansk fotboll sjukt roligt också. § Cortez, dom flesta som spelar amerikansk är starka, vldigt starka, så för att ha en chans måste du vara stark själv Alltså jag vet inte men kan det inte bero på att dom kör styrketräning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Finns massor av positioner i detta spel, Linebackers t ex är en fördel om de är välbyggda, men t ex andra som t ex receivers är bra om de är något smalare och spänstigare. Finns alltid en position för alla i detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag kan inte mycket om sporten, men min kompis säger att jag skulle passa som RB eller QB. En RB behöver väl mest kvickhet, om jag inte tar helt fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag kan inte mycket om sporten, men min kompis säger att jag skulle passa som RB eller QB. En RB behöver väl mest kvickhet, om jag inte tar helt fel ? Eftersom RB antagligen betyder Running Back så bör man vara kvick, QB är quarter back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Eftersom RB antagligen betyder Running Back så bör man vara kvick, QB är quarter back. Jotack, jag vet vad förkortningarna betyder Men jag har ingen lust att springa mycket, blir hellre någon blocker eller nåt.. Btw, Laget jag börjar i heter Gbg Marvels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Det enda jag gör som har med amerikansk fotobll att göra är att spela Madden, så om du nte har ett Madden spel så köp och spela samtidigt som du spelar dt på riktigt, det måste ju bli roligare att spela madden när man kan det på riktigt oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts