Jump to content

Rakar/trimmar/ansar du dina armhålor/genitalier

Kebab
 Share

Rakar/trimmar/ansar du dina armhålor/genitalier?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Folk får tycka som de vill. Så är det, inget vi kan göra åt. Jag föredrar en rakad tjej, föredrar tjejerna om jag behåller lite hår är det klart jag gör det.

Vad är det nu du dillar om? Har jag någonsin påstått att man inte får tycka som man vill? Jag är sårad :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni vet att jag gillar att jävlas.

SlewME, min fråga var inte alls irrelevant. Att anse att män ska vara håriga är lika blasé och stenålder som att tycka att bara män ska arbeta och kvinnorna ska vara hemma med barnen. Du fattar.

Jag förstår att många var tvungna att rösta på det alternativet eftersom att det inte fanns ett alternativ som endast sade "nej". Men några, darkjak exempelvis, anser att män ska vara håriga. Jag säger tvi! Människan behöver inte hår längre, i och med våra kläder, och förutom det så är det rätt så ofräscht. Varför ska bara kvinnorna "lida" med att varje dag få ansa armhålorna, benen och (somliga) även genitalierna och armarna?

Tror inte dom lider. Det är ett personligt val, och jag tror inte det år så många som tycker att tjejer som ser ut som grottmän är snygga.

Men jag håller med dig, behårighet är riktigt ute och inget manligt längre. Jag har dock sluppit en grov hårighet, tacka gudarna för det. Bara benen som jag låter vara håriga, för där går ändå en liten gräns. Män som rakar benen är ändå lite fel enligt mig.

@Tux: Öhm, nej. Raka på bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Män som rakar benen är ändå lite fel enligt mig.

@Tux: Öhm, nej. Raka på bara.

Jag har en riktig, och jag menar RIKTIG, jävla skog runt mina spiror så jag kommer nog att börja raka dem, någon gång. Och som du sa till Tux, han kan raka hur mycket han vill - att det växer snabbare/grövre är en myt.

Ibland är det faktiskt bra att läsa damtidningar :rolleyes:

(Förresten, jag sa "lida", inte lida.)

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en riktig, och jag menar RIKTIG, jävla skog runt mina spiror så jag kommer nog att börja raka dem, någon gång. Och som du sa till Tux, han kan raka hur mycket han vill - att det växer snabbare/grövre är en myt.

Ibland är det faktiskt bra att läsa damtidningar :rolleyes:

(Förresten, jag sa "lida", inte lida.)

Citerar våran konung när jag säger "Självfallet!".

Och ja, "lida" är grov skillnad på lida. Förstår att du inte menar lida bokstavligen talat, mer att dom blir tvungna att ödsla tid på att raka sig över hela kroppen.

Dom ska va glada att dom inte har skäggväxt(finns ju undantag för "skäggiga damer" men men)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor