Jump to content

Rakar/trimmar/ansar du dina armhålor/genitalier

Kebab
 Share

Rakar/trimmar/ansar du dina armhålor/genitalier?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni som röstat att män ska vara håriga, tycker ni också att vi ska slopa rösträtten för kvinnor?

Det är ju trådskaparen som var rätt dum. Bara för att man inte rakar sig så behöver ens åsikt inte vara att "män ska vara håriga".

---

Aldrig gjort något åt armhålorna. Genitalier har hänt att jag gjort någonting åt några gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet att jag gillar att jävlas.

SlewME, min fråga var inte alls irrelevant. Att anse att män ska vara håriga är lika blasé och stenålder som att tycka att bara män ska arbeta och kvinnorna ska vara hemma med barnen. Du fattar.

Jag förstår att många var tvungna att rösta på det alternativet eftersom att det inte fanns ett alternativ som endast sade "nej". Men några, darkjak exempelvis, anser att män ska vara håriga. Jag säger tvi! Människan behöver inte hår längre, i och med våra kläder, och förutom det så är det rätt så ofräscht. Varför ska bara kvinnorna "lida" med att varje dag få ansa armhålorna, benen och (somliga) även genitalierna och armarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska bara kvinnorna "lida" med att varje dag få ansa armhålorna, benen och (somliga) även genitalierna och armarna?

Det är ju för att männen och kvinnorna vill ha det så. Killar föredrar rakade tjejer, tjejerna föredrar orakade killar (med vissa undantag, läs The_go:s post). Inget konstigt med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä. Det är för att detta samhälle är formgett på detta specifika sätt. Kämpa mot normerna! Homofober och smygrasister finns på samma våglängd... usch! För övrigt läste jag någonstans (tror det var Ameila) att 82% av männen rakar de nedre regionerna... det låter ofattbart mycket, men om de stämmer blir jag väldigt nöjd. :rolleyes:

Förresten, ni som renrakar pung/penis, får ni konstiga blickar i omklädningsrum?

Kan också ta ett exempel: I porrfilmer är de allra flesta män rakade/vaxade över hela kroppen, förutom huvudet förstås. Trots vad man tror så är det inte fult, och inte omanlig/"bögigt" heller. Samma sak gäller ju även kvinnorna i dessa filmer. Hur som helst, varför tror ni att de gör som de gör? Ledande fråga.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä. Det är för att detta samhälle är formgett på detta specifika sätt. Kämpa mot normerna! Homofober och smygrasister finns på samma våglängd... usch! För övrigt läste jag någonstans (tror det var Ameila) att 82% av männen rakar de nedre regionerna... det låter ofattbart mycket, men om de stämmer blir jag väldigt nöjd. :rolleyes:

Folk får tycka som de vill. Så är det, inget vi kan göra åt. Jag föredrar en rakad tjej, föredrar tjejerna om jag behåller lite hår är det klart jag gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor