KalleR Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag trimmar armhålorna, rakar nedervårningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ni som röstat att män ska vara håriga, tycker ni också att vi ska slopa rösträtten för kvinnor? Nej varför? Rakar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vad menar ni? Att ni rakar 100% eller bara "påsen" och trimmar däruppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nej varför? Rakar inget. För att det inte finns ett "Nej, kvinnor ska vara håriga"-alternativ. Jag rakar inget, helt enkelt för slö för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vote: Karlar ska vara håriga Du glömde att posta en fråga om "Rakar du bröstet/magen". Det enda ställe jag rakar mig, och det enda ställe jag TÄNKER raka mig är ansiktet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Har inget och raka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Har inget och raka. Det ska du vara glad för Vad menar ni? Att ni rakar 100% eller bara "påsen" och trimmar däruppe? Det sistnämnda för min del. Men jag undrar tamefan om man inte skulle satsa på att ta bort hela rubbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vote: nej är är för ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Är det någon som har testat Philips bodygroom? Är lite sugen på att skaffa en, vill bara veta om den är värd 600 spänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag rakar aldrig armhålorna. Runt paketet rakra jag alltid på sommaren, men inte på vintern, då är det bra med lite päls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Är det någon som har testat Philips bodygroom? Är lite sugen på att skaffa en, vill bara veta om den är värd 600 spänn? Vad ska du med en sån till? Den är specialdesignad för sånna här män: Alltså, håriga män. Inget man rakar pungen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vad ska du med en sån till? Den är specialdesignad för sånna här män: http://www.sportsdignity.com/0077.jpg Alltså, håriga män. Inget man rakar pungen med. Hmm.. Där sa du nåt. Men det måste vara otroligt smidigt? Mysig bild förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Hmm.. Där sa du nåt. Men det måste vara otroligt smidigt? Mysig bild förresten Smidigare med rakhyvel och sax, billigare med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ni som röstat att män ska vara håriga, tycker ni också att vi ska slopa rösträtten för kvinnor? Det är ju trådskaparen som var rätt dum. Bara för att man inte rakar sig så behöver ens åsikt inte vara att "män ska vara håriga". --- Aldrig gjort något åt armhålorna. Genitalier har hänt att jag gjort någonting åt några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har hänt att man man fixat till armhålorna, samma sak med familjelyckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Är det att föredra, framför att ha (som jag) lite hår kvar? Eller är det bara en smaksak? Vad tycker damerna? Lite hår ska det va kvar. Det blir mer manligt då. Ansning <där nere> är fräscht både hos tjejer och killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ni vet att jag gillar att jävlas. SlewME, min fråga var inte alls irrelevant. Att anse att män ska vara håriga är lika blasé och stenålder som att tycka att bara män ska arbeta och kvinnorna ska vara hemma med barnen. Du fattar. Jag förstår att många var tvungna att rösta på det alternativet eftersom att det inte fanns ett alternativ som endast sade "nej". Men några, darkjak exempelvis, anser att män ska vara håriga. Jag säger tvi! Människan behöver inte hår längre, i och med våra kläder, och förutom det så är det rätt så ofräscht. Varför ska bara kvinnorna "lida" med att varje dag få ansa armhålorna, benen och (somliga) även genitalierna och armarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Varför ska bara kvinnorna "lida" med att varje dag få ansa armhålorna, benen och (somliga) även genitalierna och armarna? Det är ju för att männen och kvinnorna vill ha det så. Killar föredrar rakade tjejer, tjejerna föredrar orakade killar (med vissa undantag, läs The_go:s post). Inget konstigt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Nä. Det är för att detta samhälle är formgett på detta specifika sätt. Kämpa mot normerna! Homofober och smygrasister finns på samma våglängd... usch! För övrigt läste jag någonstans (tror det var Ameila) att 82% av männen rakar de nedre regionerna... det låter ofattbart mycket, men om de stämmer blir jag väldigt nöjd. Förresten, ni som renrakar pung/penis, får ni konstiga blickar i omklädningsrum? Kan också ta ett exempel: I porrfilmer är de allra flesta män rakade/vaxade över hela kroppen, förutom huvudet förstås. Trots vad man tror så är det inte fult, och inte omanlig/"bögigt" heller. Samma sak gäller ju även kvinnorna i dessa filmer. Hur som helst, varför tror ni att de gör som de gör? Ledande fråga. Redigerad 8 juli, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Nä. Det är för att detta samhälle är formgett på detta specifika sätt. Kämpa mot normerna! Homofober och smygrasister finns på samma våglängd... usch! För övrigt läste jag någonstans (tror det var Ameila) att 82% av männen rakar de nedre regionerna... det låter ofattbart mycket, men om de stämmer blir jag väldigt nöjd. Folk får tycka som de vill. Så är det, inget vi kan göra åt. Jag föredrar en rakad tjej, föredrar tjejerna om jag behåller lite hår är det klart jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts