Kebab Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Japp. Nu är det så att jag vill veta hur vanligt det är egenligen. Själv votar jag: Ja, Ja. Som sagt: Det här klassas enligt mig inte som en omogen toa-tråd, utan mer som en seriös undersökning. Skulle Stellan misstycka så är det väl bara att tacka och ta emot låset. Helvete. Glömde ett frågetecken i rubriken. Satan så oproffsigt det ser ut.. Redigerad 6 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Inget.. Redigerad 6 juli, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rakar ansiktet och kronjuvelerna, allt annat låter jag växa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rakar ansiktet och kronjuvelerna, allt annat låter jag växa Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rakade armhålorna förr, inte nu längre. Är dock helt kal innanför byxorna och så kommer det förbli, hur skönt man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Är dock helt kal innanför byxorna och så kommer det förbli, hur skönt man vill! Är det att föredra, framför att ha (som jag) lite hår kvar? Eller är det bara en smaksak? Vad tycker damerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Har knappt hår under armarna. (och det är lika grose om en kille har mycket hår som det är om en tjej har det) Och ja jar rakar en del där nere. Redigerad 6 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rakar armhålorna regelbundet numera, eller något sånär i alla fall. Där nere är det hårigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Är dock helt kal innanför byxorna och så kommer det förbli, hur skönt man vill! .w0rd på det. Men det blir drygt när det växer ut ca 3mm eller liknande då börjar det klia utav helvete. Eller iallafall för mig Edit:vafan Redigerad 6 juli, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vote: Nej, jag rakar inte mig under armarna Vote: Ja, jag ansar och rakar min kuk/pung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Är det att föredra, framför att ha (som jag) lite hår kvar? Eller är det bara en smaksak? Vad tycker damerna? Ja, helrakat är att föredra. Ska du spara tussar kan du lika gärna inte raka alls. @Skruv: Ge fan i att raka mothårs ditt keff, inte konstigt att det kliar. Man ska raka medhårs, så det går inte få bort allt hår, och det är jävligt frästande att raka mothårs för då blir det kalt, men du pajjar hårsäckarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Under armarna låterj ag det växa ut lite men inte så jätte mycket. Men där nere är det alltid rent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rakar mig under armarna regelbundet. Orkar inte något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Armhålor: Nein. Pu..Pu..Pung: Ja. Men vill dock inte vara helt utan där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 @Skruv: Ge fan i att raka mothårs ditt keff, inte konstigt att det kliar. Man ska raka medhårs, så det går inte få bort allt hår, och det är jävligt frästande att raka mothårs för då blir det kalt, men du pajjar hårsäckarna. Wopsie Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ni som röstat att män ska vara håriga, tycker ni också att vi ska slopa rösträtten för kvinnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ni som röstat att män ska vara håriga, tycker ni också att vi ska slopa rösträtten för kvinnor? Ganska irrelevant till frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ni som röstat att män ska vara håriga, tycker ni också att vi ska slopa rösträtten för kvinnor? Antagligen inte, det finns inget alternativ som heter Nej, man får ha som man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rakar ansiktet och kronjuvelerna, allt annat låter jag växa Microsoft Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts