fido vercetti Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) PS2 4 LIFE!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 10 juli, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Tror inte det är sån gigantiskt skillnad på priset.. Men det finns ju mer titlar till Pc och tänk på att då kan man ju köra alla dom på data medens man kollar på Tv:n Visst, man kanske slipper en del krångel med Ps2 men jag tyvcker det är värt att ge lite för Pc.. Jag menar det blir ju bättre Ljud, Grafik och känsla.. (Beroende på människa) Jag menar det finns ju Ps2 linknade kontroller till Pc.. Så det måste ju inte vara 100% olikt från Ps2... Jättestor skillnad är det nog inte nej. Bättre ljud blir det knappast då det inte beror speciellt mycket på datorn utan vilket ljudsystem du har. Så det skulle vara grafiken då, men det räcker inte långt för att jag ska gå över till PC. Detta är alltså en smaksak och jag tycker inte det är så mycket att diskutera egentligen, så jag avslutar den här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jättestor skillnad är det nog inte nej. Bättre ljud blir det knappast då det inte beror speciellt mycket på datorn utan vilket ljudsystem du har. Så det skulle vara grafiken då, men det räcker inte långt för att jag ska gå över till PC. Detta är alltså en smaksak och jag tycker inte det är så mycket att diskutera egentligen, så jag avslutar den här med. När det gäller Ljudet så beror det ju på vad man har för Pc.. Men vi säger Oavgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 När det gäller Ljudet så beror det ju på vad man har för Pc.. Men vi säger Oavgjort Det håller jag inte med om, räcker att du har en vanlig hörlursingång för att du ska kunna koppla in hela hemstereon. Lika enkelt är det att koppla in hemstereon till tv'n. Jo de får bli det, allt har sina för/nackdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Det håller jag inte med om, räcker att du har en vanlig hörlursingång för att du ska kunna koppla in hela hemstereon. Lika enkelt är det att koppla in hemstereon till tv'n. Jo de får bli det, allt har sina för/nackdelar. Nämen jag menar såna som kräver special ingångar.. men det är ju inget man vanligts vis köper... man kan ju hålla på i timmar för att skriva alla för/nackdelar.. Det kommer alltid att vara en stor fråga... På vilket av Marknadens konsoller funkar ett visst spel bäst på... Nä, nu ska jag inte skriva mer.. Fy på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Håller med till 100%!... och vem vill ha pop-up grafik när man kan fixa 10 x draw distance? Sen hatar jag att det är autosikte på konsol. Sen att man kan modda + att man kan få det gratis till dator! Man kan väll få det gratis till ps2 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Man kan väll få det gratis till ps2 också? Nja, Man kan inte Köra Online eller modda lika bra till Ps2.. Den enda modden jag vet är en Tranfer mod... Och när jag skriver Online så menar jag över internet.. BTW: jag kan nu köra Gta Sa Pc och kolla på Tv:n... Underbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
=Ruffy= Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Har det bara till ps2... Skulle gärna vilja ha det till dator också =p ser ganska kul ut med mods. (Har råd med det till dator, men vårt grafikkort är kasst ><,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vote: ps2. Älskar bludder grafiken och bara, känslan med ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vote: ps2 Grafiken är bättre på PC, men inget slår PS2 känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Älskar att spela gta på ps2. Visst ps2 har ju inte den bästa grafiken men den e långt ifrån dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts