fido vercetti Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ja vilken tycker ni är den bästa konsollen att spela SA på? Jag tycker ps2. Xbox och PC har för svåra kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vote: Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vote: PS2 Lätta kontroller, PC spelet skaffade jag bara för moddarnas skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 PC lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 PC helt klart Lätt att kolle runt och sikta/skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Som jag sa förrut. SA kan man spela på kvällarna i soffan mer polarna. Vem vill sitta vid ett bord och spela när man kan ligga i soffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Som jag sa förrut. SA kan man spela på kvällarna i soffan mer polarna. Vem vill sitta vid ett bord och spela när man kan ligga i soffa Intelligent fråga. Vem vill ha flimrig grafik när man kan ha skarpare på en dator? Missförstå mig inte, PS2 pwns... men det gör PC också. Och Xbox. Och de som enbart gillar en av sakerna är sur för att de inte har de andra sakerna. Redigerad 6 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Intelligent fråga. Vem vill ha flimrig grafik när man kan ha skarpare på en dator? Missförstå mig inte, PS2 pwns... men det gör PC också. Och Xbox. Och de som enbart gillar en av sakerna är sur för att de inte har de andra sakerna. Håller med till 100%!... och vem vill ha pop-up grafik när man kan fixa 10 x draw distance? Sen hatar jag att det är autosikte på konsol. Sen att man kan modda + att man kan få det gratis till dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 2 saker.. 1. Är rätt säker på att det redan finns en sådan tråd? 2. Vote:Pc totallt.. *Styret är enklare *Bättre grafik (beror på hur cp:ad din data är) *Snabbre laddnings tid *det är 100% enklare att modda Gta Sa Pc *Vill man köra Gta Sa pc när man sitter i soffan är det väl fan bara att skaffa ett bra graffe kort och plugga in Datan i Tv:n *Gta Sa kan man Filma enkllare och mer kvalite på filmen.(Slipper hållar på att överföra massor av filmer till datan och redigera) *Modd bart till Online Stöd<-----------! UNDERBART ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Håller med till 100%!... och vem vill ha pop-up grafik när man kan fixa 10 x draw distance? Sen hatar jag att det är autosikte på konsol. Sen att man kan modda + att man kan få det gratis till dator! Gratis? Menar du ladda ner? Ousch. Skam I såfall. EDIT: Bäst kännsla på PS2 men sämsta grafik. Jävla flimercity. Redigerad 6 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 PC (såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Eftersom jag bara lirat det till PS2 så röstar jag PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ps2 Varför ska alla säga "WOOT WOOT DET ÄR BÄTTRE GRAFIK PÅ PC OCH X-BOX NEWB ARGH" Är det bara grafiken ni är ute efter. jag är bara ute efter spelkänslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ps2 Varför ska alla säga "WOOT WOOT DET ÄR BÄTTRE GRAFIK PÅ PC OCH X-BOX NEWB ARGH" Är det bara grafiken ni är ute efter. jag är bara ute efter spelkänslan Spelkänslan är ju densamma. Sen vilken konsol man tycker spelet är bäst på är ju bara en smaksak. Smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Har bara spelat det på PS2 så jag röstar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Har inte kört det på xbox men av ps2 och pc äger ju pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 PC såklart. Mår illa av att se spel på ps2, känns så jävla sunkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Självklart PC. Har inte PS2 ett 32 mb grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Pc såklart där kan man ha bättre grafik,modda och det är mycket bättre och lättare att sikta. Men jag har inte spelat det på x-box men det är väll samma sak som att spela det på ps2. Finns det några fördelar med att ha det på ps2 eller x-box? Multiplayer kan man spela på pc ochså om man har en mod och man kan spela fler än 2 st och måste inte vara i samma bild så det kan ni inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nic Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nu undrar jag en sak. Om man har SA till pc och har version 2.0 som inte har onlinestöd och är helt spärrat så det inte går att modda. Är det då fortfarande bäst att spela SA på datorn enligt er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts