Jump to content

Vilken konsoll är SA bäst på?

Vilken konsoll är SA bäst på?  

72 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som jag sa förrut.

SA kan man spela på kvällarna i soffan mer polarna.

Vem vill sitta vid ett bord och spela när man kan ligga i soffa :ermm:

Intelligent fråga. Vem vill ha flimrig grafik när man kan ha skarpare på en dator? Missförstå mig inte, PS2 pwns... men det gör PC också. Och Xbox. Och de som enbart gillar en av sakerna är sur för att de inte har de andra sakerna.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intelligent fråga. Vem vill ha flimrig grafik när man kan ha skarpare på en dator? Missförstå mig inte, PS2 pwns... men det gör PC också. Och Xbox. Och de som enbart gillar en av sakerna är sur för att de inte har de andra sakerna.

Håller med till 100%!... och vem vill ha pop-up grafik när man kan fixa 10 x draw distance? :>

Sen hatar jag att det är autosikte på konsol. Sen att man kan modda + att man kan få det gratis till dator! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 saker..

1. Är rätt säker på att det redan finns en sådan tråd? :lol:

2.

Vote:Pc totallt..

*Styret är enklare :P

*Bättre grafik (beror på hur cp:ad din data är)

*Snabbre laddnings tid

*det är 100% enklare att modda Gta Sa Pc :)

*Vill man köra Gta Sa pc när man sitter i soffan är det väl fan bara att skaffa ett bra graffe kort och plugga in Datan i Tv:n ;)

*Gta Sa kan man Filma enkllare och mer kvalite på filmen.(Slipper hållar på att överföra massor av filmer till datan och redigera) ;)

*Modd bart till Online Stöd<-----------! :ermm: UNDERBART :> !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%!... och vem vill ha pop-up grafik när man kan fixa 10 x draw distance? :>

Sen hatar jag att det är autosikte på konsol. Sen att man kan modda + att man kan få det gratis till dator! :ermm:

Gratis? Menar du ladda ner? Ousch. Skam I såfall.

EDIT: Bäst kännsla på PS2 men sämsta grafik. Jävla flimercity.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ps2

Varför ska alla säga

"WOOT WOOT DET ÄR BÄTTRE GRAFIK PÅ PC OCH X-BOX NEWB ARGH"

Är det bara grafiken ni är ute efter.

jag är bara ute efter spelkänslan

Spelkänslan är ju densamma. Sen vilken konsol man tycker spelet är bäst på är ju bara en smaksak.

Smaken är som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pc såklart där kan man ha bättre grafik,modda och det är mycket bättre och lättare att sikta.

Men jag har inte spelat det på x-box men det är väll samma sak som att spela det på ps2.

Finns det några fördelar med att ha det på ps2 eller x-box?

Multiplayer kan man spela på pc ochså om man har en mod och man kan spela fler än 2 st och måste inte vara i samma bild så det kan ni inte säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor