momo Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag har köpt ett psp chip och jag undrar om det finns nånstans i stockholm där dom kan ''installera'' modchipet in i min psp ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag har köpt ett psp chip och jag undrar om det finns nånstans i stockholm där dom kan ''installera'' modchipet in i min psp ?? Olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Det står väl inget i reglerna om att man inte får prata om chip, elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) NEJ!, modchip är inte olagligt. PSXcare installerar chip i stockholm. Redigerad 6 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 NEJ!, modchip är inte olagligt. PSXcare installerar chip i stockholm. Tackar! Mr.Dumbom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 NEJ!, modchip är inte olagligt. PSXcare installerar chip i stockholm. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts