C J Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tjena! jag har varvat spelet flera gånger. Men nu vill jag klara 100 % jag vill ha en hunter för att göra polisuppdraget Jag kan inte få allt guld på flygskolan Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebastian Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tjena! jag har varvat spelet flera gånger. Men nu vill jag klara 100 % jag vill ha en hunter för att göra polisuppdraget Jag kan inte få allt guld på flygskolan Nån som kan hjälpa mig? Har du tittat i millitärhangaren?? jag har den för att jag har klarat 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Annars så finns den på en helikopterplatta precis där vid hangarfartyget där du snodde en hydra på ett uppdrag. Kolla på denna kartan! Redigerad 6 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebastian Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Annars så finns den på en helikopterplatta precis där vid hangarfartyget där du snodde en hydra på ett uppdrag. Kolla på denna kartan! Tack rabarben men det visste jag det var ju det jag sa ,, men tack för kartan ....' o.b.s du e min rl friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rabarben . Jag förstor inte vad du menar! Det var ett uppdrag med Mike Toreno man skulle ta Hydra och spränga 4 båtar! Det var från easter basin. Menar du där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Rabarben . Jag förstor inte vad du menar! Det var ett uppdrag med Mike Toreno man skulle ta Hydra och spränga 4 båtar! Det var från easter basin. Menar du där eller? Mjo... det hangarfartyget som är precis bredvid imoport/export uppdragen. Men om du kollar kartan jag la upp står det där vad hunter finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Aaa , jag ser den på kartan . Tack så himla mycket , nu ska jag göra polisuppdrag Adda mig på MSN Vivalla_Haidar@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Men du får väl så du kan hämta hunter på flygplans kyrkogården när du har gjort uppdraget med toreno ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Men du får väl så du kan hämta hunter på flygplans kyrkogården när du har gjort uppdraget med toreno ? Nee de e en Hydra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Hur kopiera man andra text? Asså jag menar när nån har skrivit och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nee de e en Hydra Man ska kunna få en hunter där nån gång ändå har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nee de e en Hydra Oj Blandade ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Hur kopiera man andra text? Asså jag menar när nån har skrivit och så Om du menar så som jag gör med din text nu så tryck på +Quote under personens inlägg så det står -quote, och tryck sen på "Add Reply" så är det en quote-kod automatiskt innan ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Om du menar så som jag gör med din text nu så tryck på +Quote under personens inlägg så det står -quote, och tryck sen på "Add Reply" så är det en quote-kod automatiskt innan ditt inlägg. Hehe taack duu och Ice Cube och rabarben är sköna hehe adda mig på msn vivalla_haidar@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nån som kan hjälpa mig jag försöker byta bild under namnet men det kommer samma hela tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Nån som kan fixa fallskärmen guld åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Om du menar så som jag gör med din text nu så tryck på +Quote under personens inlägg så det står -quote, och tryck sen på "Add Reply" så är det en quote-kod automatiskt innan ditt inlägg.Eller så trycker man på "Reply" endast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Nån som kan fixa fallskärmen guld åt mig? Din sig är för hög. Byt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts