Matteus Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nejnej, det är rymden vi snackar om. Ja! Men om rymden är rund, likt jorden, så kan din teori stämma. Om man åker ett varv runt rymden och sedan kommer tillbaka, om du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ja! Men om rymden är rund, likt jorden, så kan din teori stämma. Om man åker ett varv runt rymden och sedan kommer tillbaka, om du förstår vad jag menar. Jo, det är något sådant jag menar. Fast istället för att du åker utanför "kulan", som på jorden, åker du innanför den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Över till en annan fråga igen. En del människor sägs ha haft sex med utomjordingar både män och kvinnor. Om man nu ska tro på det här så tror dom som forskar i detta att utomjordingarna håller på att "avla" människor. Forskarna tror att dom gör detta för att utomjordingarna skapar "mänskliga hybrider" som lever på jorden fast förklädda, när tiden väl är kommen så visar dessa hybrider sitt verkliga jag och förmodligen dödar den mänskliga rasen för att sedan ta över hela våran planet. Tror ni på detta med att utmjordingarna har haft sex med människor? Och om dom skulle ta över vår jord, varför då avla fram som kan ta flera år, än att ta en pistol och skjuta skallen av oss allihopa? OM, dom har haft sex med oss människor, kunde dom väl valt mig? Dom vill ju inte döda oss alla på en gång, dom vill ju först ta reda på ifall vi är fientliga, om vi går att ha i zoo, våran teknologi, om det är skönt att ha sex med oss, vi går att äta, om planeten är bra till nåt; matförråd, fabriksområde, nöjesfält(?), vapenförråd... Vad har jag inuti mitt huvud igentligen? Sak samma, dom vill ju veta nåt om arterna på jorden (Finns ju mer än människan) innan do utrotar oss, om dom nu vill göra det. En annan teori är ju också att dom vill veta hur jorden fungerar, om det är nån nytta att skapa kontakt med oss. Dom kanske vill byta varor mellan oss. Vi har kanske nåt som dom vill ha. Men så som vi behandlar världen nu, så är det ju minimal risk att vi kommer komma i kontakt med utomjordingar, då dom kommer anse oss vara barbariska odjur. Hmm... Bara jag som anser detta vara massa rappakalja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Well, om vi leker lite 1500-tal och säger att jorden är mitten av universum så har vi ju en början. Sen är ju frågan om det tar slut nånstans, och isf åt vilket håll, det får ju i 360x360 grader. *borta* Redigerad 6 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 På 1500-talet så visste dom att jorden var rund.. det var ännu tidigare som dom trodde den var platt. Ja? StellHell sa aldrig att jorden var platt på 1500-talet. Han skrev att man då trodde att jorden var universums medelpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Ja? StellHell sa aldrig att jorden var platt på 1500-talet. Han skrev att man då trodde att jorden var universums medelpunkt. oj.. var i andra tankar. sorry stellhell Redigerad 6 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Som jag sa i första inlägget det där med "The Matrix" så kom jag börja tänka på en till sak. På programmet som jag såg visade en snubbe en radio, han sa att radion har många olika frekvenser. Om man lyssnar på en kanal och byter till en annan hör man BARA den kanalen och inget mer, men den andra kanalen finns fortfarande kvar. Med detta menade han att vi lever i en sorts "Frekvens" och "utomjordingarna" lever i en annan och dom har den möljigheten att kunna röra sig fritt mellan "frekvenserna" Detta är en sak som jag kanske tror på. Har ni föresten märkt att ibland gör ni saker som ni egentligen inte vill göra. t.ex ni skulle springa på nån ni inte känner och helt plötsligt bara slår ner den personen och tänker efteråt "var det jag som gjorde det där?" Denna snubbe menade att vi är styrda av utomjordingar och vi bara tror att denna värld är verklig. Alltså att vi kan leva i en Matrix liknande värld med olika frekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Över till en annan fråga igen. En del människor sägs ha haft sex med utomjordingar både män och kvinnor. Om man nu ska tro på det här så tror dom som forskar i detta att utomjordingarna håller på att "avla" människor. Forskarna tror att dom gör detta för att utomjordingarna skapar "mänskliga hybrider" som lever på jorden fast förklädda, när tiden väl är kommen så visar dessa hybrider sitt verkliga jag och förmodligen dödar den mänskliga rasen för att sedan ta över hela våran planet. Tror ni på detta med att utmjordingarna har haft sex med människor? Och om dom skulle ta över vår jord, varför då avla fram som kan ta flera år, än att ta en pistol och skjuta skallen av oss allihopa? Det låter ju precis som storyn till serien V! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Undra hur långt det går innan utomjordingarna blir "busted". Alltså tills det finns tillräckligt med bevis för att hela världen ska tro på det. Jag personligen tror att vi(någon/några) har starka bevis redan men att folk ignorerar(eller mörklägger) det och/eller säger att det kan vara vad som helst. Tex som de här inplantaten, ingen det på fullt allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Undra hur långt det går innan utomjordingarna blir "busted". Alltså tills det finns tillräckligt med bevis för att hela världen ska tro på det. Jag personligen tror att vi(någon/några) har starka bevis redan men att folk ignorerar(eller mörklägger) det och/eller säger att det kan vara vad som helst. Tex som de här inplantaten, ingen det på fullt allvar. Fanns det inte något ställe i USA i öknen där "the us goverment" hade utfört expriment på någon "utomjording"? Och Militären i GTa San Andreas där man snor Black Projekt ska la typ föreställa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Fanns det inte något ställe i USA i öknen där "the us goverment" hade utfört expriment på någon "utomjording"? Och Militären i GTa San Andreas där man snor Black Projekt ska la typ föreställa det. Att du inte kan namnet på Area 51 skrämmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jo, det är något sådant jag menar. Fast istället för att du åker utanför "kulan", som på jorden, åker du innanför den. När vet du att du kommit fram till "kulans" kant och ska börja åka längs med den då , och om Jorden inte ligger precis på kanten...när vet du att du har åkt ett varv och ska svänga av och åka hem igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Undra hur långt det går innan utomjordingarna blir "busted". Alltså tills det finns tillräckligt med bevis för att hela världen ska tro på det. Jag personligen tror att vi(någon/några) har starka bevis redan men att folk ignorerar(eller mörklägger) det och/eller säger att det kan vara vad som helst. Tex som de här inplantaten, ingen det på fullt allvar. Äh, naturligtvis tar inte allmänheten det på allvar eftersom allt är lögn från början till slut påhittat av människor i de amerikanska sydstaterna med livlig fantasi och tråkiga liv. Rekommenderar för övrigt avsnittet "Alien Abductions" i Penn & Teller's eminenta tv-produktion Bullshit! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Att du inte kan namnet på Area 51 skrämmer mig. Jag visste iallafall att det fanns ett sånt ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Men då måste du åka in en sorts cirkel, som när man flyger runt jorden. Att flyga rakt fram i en rak linje och sedan komma tillbaka till utgångspunkten borde väl ändå vara det mest omöjliga man kan tänka sig. Nått sådant försökte jag tänka mig när jag var mindre. Det vart som det vart med allt annat, kattskit med alltihopa. Försök att tänka er att ni först har utgångspunkten Jorden, ni drar förbi alla planeter och till sist kommer förbi Pluto. Tänk er då hur ni kommer vidare i universum. Tänk er vart ni tar vägen. Det är ganska svårt att tänka sig nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Inte direkt om liv i rymden men det är iallfall om rymden, hur som helst hittade jag iallfall dessa bilder som jämför Solen jämförd med de andra planterna i solsystemet och solen jämförd med bland de gigantiska stjärnorna. Det går ju knappt föreställa sig hur gigantiska de där är... Redigerad 7 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 En sak i slutet fick mig att tänka om, och jag har faktist tänkt på det här väldigt länge. Ni har förmodligen sett filmen Matrix? Ni vet "what is the matrix?" Matrix är en dator simulerad värld och bara några få vet av den. På programmet på Discovery tog dom upp just det där med "The Matrix" att vi kan leva i nån sorts utomjordisk dator spels värld eller liknande? Haha, det skulle coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 ni skulle springa på nån ni inte känner och helt plötsligt bara slår ner den personen och tänker efteråt "var det jag som gjorde det där?"Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Inte direkt om liv i rymden men det är iallfall om rymden, hur som helst hittade jag iallfall dessa bilder som jämför Solen jämförd med de andra planterna i solsystemet och solen jämförd med bland de gigantiska stjärnorna. Det går ju knappt föreställa sig hur gigantiska de där är... WTF! Det kan betyda att andra Solsystem kan vara 100 X större en det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Klart att det finns annat liv i rymden än bara på jorden, men jag tror knappast att någon av dom lyckats ta sig till jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts