Jump to content

Är vi ensamma?

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Kanske är bara universum en enda stor planet? :D

Som i sin tur är i sin eget universum och sen i den turen är också en "planet" i ett helt annat universum som även det är en måne till en planet i ett annat universum som även det universumet är en liten meterior i ett annat universum osv. :wub:

Ja, jag tror att det finns något slags liv på andra planeter universumet.

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som i sin tur är i sin eget universum och sen i den turen är också en "planet" i ett helt annat universum som även det är en måne till en planet i ett annat universum som även det universumet är en liten meterior i ett annat universum osv. :wub:

Ja, jag tror att det finns något slags liv på andra planeter universumet.

Nu blev jag verkligen snurrig i skallen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Över till en annan fråga igen.

En del människor sägs ha haft sex med utomjordingar både män och kvinnor.

Om man nu ska tro på det här så tror dom som forskar i detta att utomjordingarna håller på att "avla" människor.

Forskarna tror att dom gör detta för att utomjordingarna skapar "mänskliga hybrider" som lever på jorden fast förklädda, när tiden väl är kommen så visar dessa hybrider sitt verkliga jag och förmodligen dödar den mänskliga rasen för att sedan ta över hela våran planet.

Tror ni på detta med att utmjordingarna har haft sex med människor?

Och om dom skulle ta över vår jord, varför då avla fram som kan ta flera år, än att ta en pistol och skjuta skallen av oss allihopa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brodd: Nej de har inte hittat ett sk*t någonstanns. Hade de det hade de varit ett bevis för utomjordiskt liv.

Men de hoppas på att hitta vatten någonstanns och på så sett hitta någon form av bakterie.

Själv är jag övertygad om att det finns liv i universum förutom oss. Att tro något annat är som att tro att det inte finns något annat på andra sidan jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Över till en annan fråga igen.

En del människor sägs ha haft sex med utomjordingar både män och kvinnor.

Om man nu ska tro på det här så tror dom som forskar i detta att utomjordingarna håller på att "avla" människor.

Forskarna tror att dom gör detta för att utomjordingarna skapar "mänskliga hybrider" som lever på jorden fast förklädda, när tiden väl är kommen så visar dessa hybrider sitt verkliga jag och förmodligen dödar den mänskliga rasen för att sedan ta över hela våran planet.

Tror ni på detta med att utmjordingarna har haft sex med människor?

Och om dom skulle ta över vår jord, varför då avla fram som kan ta flera år, än att ta en pistol och skjuta skallen av oss allihopa?

Tror faktiskt inte det, folk inbillar sig så mycket nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ingenting" var en teroi som jag såg på i "vetenskapens värld" dock, så är våra hjärnor för små för att kunna begripa att "ingenting" existerar. Vi vill gärna att "ingenting" skall vara något.

Men vi säger nu att vi lyckas åka till en sådan här unviersum-slut-vägg. Och vi borrar hål på väggen och åker igenom. Och sen fortsätter vi vår resa utåt. När slutar ingenting då? Aldrig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som rabarben sa.. Men jag har en fråga, visst är universum stort.. men de måste ta slut någonstans, men hur då? De kan väl inte vara en stor svart vägg? :wub:

Haha, dålig teori :D

Universum hade ingen början och inget slut, det har med andra ord alltid funnits.

Så då är det inte heller så konstigt om det skulle vara hur oändligt stort också,

finns säkert oändligt med stjärnor. När vi har kört om dom Stjärnorna vi ser i dag dyker säkert flera

miljarder till upp.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vi säger nu att vi lyckas åka till en sådan här unviersum-slut-vägg. Och vi borrar hål på väggen och åker igenom. Och sen fortsätter vi vår resa utåt. När slutar ingenting då? Aldrig?

Hur skall det kunna sluta?!

Om du inte har någonting så kan det ju givetvis inte ta slut... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är helt självklart att det finns utomjordingar... även om de inte är lika utvecklade som vi...

Jag tror på Big Bang och varför skulle endast en av nästan oändligt många bitar ur smällen bilda liv?

För att ett liv ska "aminosuror/DNA" krävs vissa förhållanden, och det är självklart att dessa förhållande finns på mer än vår planet... altså skulle det heller inte förvåna mig om utomjordningarna är relativt lika oss....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Människan har ju väldigt svårt att förstå sig på oändligheten.

Men det kan ju vara som så att om du åker åt ett håll kommer du för eller senare tillbaka till samma plats som du började åka från, lite CometBusters över det. :wub:

Men då måste du åka in en sorts cirkel, som när man flyger runt jorden. Att flyga rakt fram i en rak linje och sedan komma tillbaka till utgångspunkten borde väl ändå vara det mest omöjliga man kan tänka sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor