darkfejs Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vi kan säga såhär, när Big Bang hände (är inte kristen så jag tror inte på nå skit om gud) så måste det förmodligen blivit så att dom atomer vi är skapta av drog iväg ut i rymden och landade på andra planeter. Det kan även finnas skapelser som ser ut som oss nånstans ute i rymden. Kort förklarat om min teori. Vi var inte gjorda av någon specifik atom vi är ett hop kok av sten/vatten haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Men för liv ska finnas måste det vara väldigt, väldigt perfekt, som jorden är. Och allt omkring den då. Tänker på solen och månen och allt sånt. Därför jag inte tror på liv annanstans heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Men för liv ska finnas måste det vara väldigt, väldigt perfekt, som jorden är. Och allt omkring den då. Tänker på solen och månen och allt sånt. Därför jag inte tror på liv annanstans heller Japp, måste vara våra exakta förhållanden för allt annat liv. Japp. Går inte att anpassa sig till annat, nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) En sak som har slagit mig är inte är hur det är på andra planeter rent fysiskt, logiskt och vetenskapligt. Är väldigt säker på att det andra planter har miljontals grundämne vi inte har. Som sagt dom har andra grund ämnen altså andra förutsättningar dom kanske blir/är ett hop kok av deras grund ämnen! Btw det jag sa att dom fans är helt bevisat på mars bor dom Redigerad 5 juli, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag är övertygad om att det finns liv där ute åtminstone i form av bakterier. Intelligent liv ställer jag mig mer skeptisk till och att detta intelligenta liv (om det öh. existerar), dessa utomjordingar, besökt jorden har jag mycket svårt att tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vi var inte gjorda av någon specifik atom vi är ett hop kok av sten/vatten haha Vad är sten Gjort av då? Du behöver inte svara.. Atomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Självklart finns det liv på andra planeter men att de har vart på jorden är en annan fråga. Och det här med simulatorn regerade jag starkt på. Det är ju fan inte alls omöjligt. Tänk om GTAsajten inte finns, skolan är något som är uppbygt i något som ka likna The sims, alla läckra tjejer är bara datorer med jävligt bra AI. Fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nu över till en helt annan sak jag har funderat på. Dom flesta gånger man har hört om att nån har blivit "bortförd" så är det mest USA allting händer. Har ni nånsin hört t.ex en svensk säga att han har blivit bortförd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Vad är sten Gjort av då? Du behöver inte svara.. Atomer Okej mister nogran vatten är också atomer! Redigerad 5 juli, 2006 av darkfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nu över till en helt annan sak jag har funderat på. Dom flesta gånger man har hört om att nån har blivit "bortförd" så är det mest USA allting händer. Har ni nånsin hört t.ex en svensk säga att han har blivit bortförd? Finns väl fler folk som blivit det i USA. Det är helt klart det är fler homosexuella i Kina än i Sverige eftersom dom är fler i antalet. ... Men vad vet jag, kan ha helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag tror att det finns. Men var det inte förra året som USA och Europa skicka upp varsin robot som åkte till Mars och tog kort. Och där fanns det vatten. Så dom trodde att det funnis liv på Mars för längesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag tror att det finns. Men var det inte förra året som USA och Europa skicka upp varsin robot som åkte till Mars och tog kort. Och där fanns det vatten. Så dom trodde att det funnis liv på Mars för längesen. Jo det fans vatten samt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det fanns väl spår av vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det fanns väl spår av vatten? Nej, det fanns vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det fanns väl spår av vatten? Hur ser ett spår av vatten ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Men var det inte förra året som USA och Europa skicka upp varsin robot som åkte till Mars och tog kort. Och där fanns det vatten. Så dom trodde att det funnis liv på Mars för längesen. Rätta mig om jag har fel, men borde det inte ta 3 år att ta säg till Mars, har iaf hört det.. Så dom måste ha skickat den för 4 år sen och så kom den fram för 1 år sen. ? Darkfejs: Spår av vatten + Liv = Gul vätska i buskage Eller så springer vattnet helt enkelt runt och lämnar fotspår. Redigerad 5 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Rätta mig om jag har fel, men borde det inte ta 3 år att ta säg till Mars, har iaf hört det.. Så dom måste ha skickat den för 4 år sen och så kom den fram för 1 år sen. ? Darkfejs: Spår av vatten + Liv = Gul vätska i buskage Hehe som du sa det tar en väldans massa år att åka genom rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hehe som du sa det tar en väldans massa år att åka genom rymden Har för mig att det tar ungefär 350 år att åka till pluto, så om vi då tar mars så kanske 3-4 år ja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Med tanke på att universum ständigt expanderas och att Vintergatan bara är en galax av flera miljoner (antar jag) så vore det inte särskilt förvånande om det fanns EN planet med intelligent liv. Och självklart finns det ingen på jorden som har sett en utomjording, ej heller finns det utomjordingar här då de med all säkerhet skulle dö i vår atmosfär. Det där med en Matrixliknande värld är garanterat overkligt då det inte finns ett enda program utan buggar, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Har för mig att det tar ungefär 350 år att åka till pluto, så om vi då tar mars så kanske 3-4 år ja ^^ Skulle vara underbart att köra i Ljusets hastighet. Har hört (skolan) att om man färdas så snabbt så inte ljuset hinner ta upp en så ska man inte åldras Hoppas värkligen att det är möjligt att göra RSkepp som går lika snabbt som ljuset Då får vi upptäcka många många nya saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts