Visa Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Säg bara vilken Linux Version du vill ha så ger jag dig addressen dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 jaja, om nån vill ha linux så kan de ju själva starta en topic eller söka på google etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 vilka Versioner finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Säg bara vilken Linux Version du vill ha så ger jag dig addressen dit! Jag vill gärna ha ManDrake Linux 9.0 kombinerat med WinXP (INSTALLERAT) Och vill inte formatera hela hårdisken och jag vill kunna välja OS när datan startar GÅR DET?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jag vill gärna ha ManDrake Linux 9.0 kombinerat med WinXP (INSTALLERAT) Och vill inte formatera hela hårdisken och jag vill kunna välja OS när datan startar GÅR DET?? Självklart Jag har Windows 2000 och Redhat Linux 7.2 och får välja när jag startar datorn. kollahär. Du ska ladda ner de 3 första filerna (Mandrake90-cdX-inst.i586.iso Man måste dela (Partitionera) hårddisken till två delar, en för linux, en för windows..... Gör det med Partition magic (För då behöver du inte formatera om hårddisken) Partition Magic finns på KaZzA. vill du ha hjälp med partition magic, kontakta mig igen! vill du ha hjälp med installationen så kontakta mig igen! * X = 1, 2, 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 har du msn visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Det skulle vara rätt kul att testa Linux faktiskt, men vad har man egentligen för nytta av det? Kan man göra något i Linux som inte går i Win XP?? (Ni får ursäkta om det är en dum fråga, men jag kan inget om Linux... :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 Självklart Jag har Windows 2000 och Redhat Linux 7.2 och får välja när jag startar datorn. kollahär. Du ska ladda ner de 3 första filerna (Mandrake90-cdX-inst.i586.iso Man måste dela (Partitionera) hårddisken till två delar, en för linux, en för windows..... Gör det med Partition magic (För då behöver du inte formatera om hårddisken) Partition Magic finns på KaZzA. vill du ha hjälp med partition magic, kontakta mig igen! vill du ha hjälp med installationen så kontakta mig igen! * X = 1, 2, 3 Tack (:!!! Har du msn förresten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts