thegtafreak Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tjena jag skulle vilja göra en egen server i sa-mp men jag vet inte hur så snälla hjälp mig någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tjena jag skulle vilja göra en egen server i sa-mp men jag vet inte hur så snälla hjälp mig någon. Du kan ju börja med att ladda ner SA-MP Server på samma ställe som du laddade ner SA-MP. Stäng av brand väggen och sät på server.exe. I config filen änrar du namn och vilka maps som ska köras. Ta reda på din IP-adress (Kör - CMD - ipconfig) eller gåin på whatismyipaddress.com/ . Och ge den till de som du vill spela med så de kan adda din server istället för att rota bland alla som finns på Internet listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 7 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Du kan ju börja med att ladda ner SA-MP Server på samma ställe som du laddade ner SA-MP. Stäng av brand väggen och sät på server.exe. I config filen änrar du namn och vilka maps som ska köras. Ta reda på din IP-adress (Kör - CMD - ipconfig) eller gåin på whatismyipaddress.com/ . Och ge den till de som du vill spela med så de kan adda din server istället för att rota bland alla som finns på Internet listan. ASBRA TACK SÅ JÄVLA MYCKET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts