Donkeey Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Gta san andreas. Hela K-rose "lousiana woman, mississippi man, we just to be togheter but now we cant" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 NFSMW: Hush - Fired Up är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kô Ôtani - The Tale of Sixteen Sacrifices Det är theme-låten från Shadow of the Colossus (PS2) Cynthia Harrell - Snake Eater Från MGS3 såklart=) Covenent Dance är också bra, från Halo. Många låtar från GTA VC är bättre, men jag räknar inte dom som spelmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Halo Där sa du något, enligt mig finns det ingen musik från något spel som klår detta soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 MGS och Halo spelen och Battlefield 'nam har grym musik. Super Mario också såklart. Super Smash Bros. Melee har också bra musik, speciellt DK rappen!. Men bäst musik (Helt Överlägset) har Nights: Into Dreams och de flesta Castlevania spel. Framförallt Symphony Of The Night och Dawn Of Sorrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag gillar Half-life 2s sountrack, speciellt låtarna när man har bugbait, och när man åker vattenscooter. Och så gillar jag några låtar från Metal Gear Solid 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Batman till NES har otroligt minnesvärd musik på första banan, Half-Life 2 har oerhört bra musik och så får vi INTE glömma GTA Vice City Redigerad 12 juli, 2006 av Big Daddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts