Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Civilization IV har grymt bra musik Älskar intro-låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Älskar intro-låten! Fin låt finns att ladda ner gratis här http://www.2kgames.com/civ4/home.htm. Det låter lite som Lejon kungen eller nåt. Och låten Theory of a Deadman - Santa Monica som några nämnde var väldigt fin också. Den påmminde lite om Smallville. Redigerad 5 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Fin låt finns att ladda ner gratis här http://www.2kgames.com/civ4/home.htm. Det låter lite som Lejon kungen eller nåt. Det är "Fader vår" på swahili. I Civ4 finns det överhuvudtaget mycket välgjord musik. Andra personliga favoriter är: Morrowind & Oblivion, titelmusiken, pampiga och ståtliga mästerverk som ger den rätta känslan. Hitmanserien, speciellt Ave Maria i Blood Money Red Alert, Hell March Final Fantasyserien, särskilt chocobotheme Donkey Kong, theme Rome TW Max Payne, theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Legend of Zelda, för guds skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ghost Recon! Det var stämning på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vad i helvete? Ingen har nämnt themet till Duke Nukem 3D? Det är ju så jäkla skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Themet till AoE serien(tror de är samma till alla) är ju ashärlig, älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Älskar Konami's MGS2 Intro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Legend of Zelda, för guds skull! Instämmer! Speciellt musiken från OoT. Tycker även att musiken i NFS har jävligt hög status. F-zeros Big Blue är skön oxå, man får sån superkänsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Och låten Theory of a Deadman - Santa Monica som några nämnde var väldigt fin också. Den påmminde lite om Smallville. Japp, tyckte den passade perfekt till spelets slut. Gillade den ett tag men sen lyssnade jag för mycket på den och så tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) I princip all musik från Warcraftserien är bra, men om jag måste välja en favorit så blir det: Warcraft III Soundtrack - Arcane Echos Redigerad 6 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 I princip all musik från Warcraftserien är bra, men om jag måste välja en favorit så blir det: Warcraft III Soundtrack - Arcane Echos Åå hur kunde jag glömma det, men jag fördrar musiken i Warcraft II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Warcraft III som Marky nämnde har helbra musik! Annars kom jag också på att God of War har fantastiskt bra ljud, passar perfekt när man hoppas och slåss genom det antika Grekland. Shadow of the Colossus har även det en grymt soundtrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Civilization IV har grymt bra musikHur kunde jag glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Musiken från Shadow of the Colossus sätter sig verkligen på hjärtat Musiken till Devil May Cry3 är sån musik som man bara blir galen och vill bara mörda ännu mer när man hör (ni fattar hoppas jag) Musiken i God of War är också skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tetrismusiken!!! Legend of Zelda, för guds skull! Tetris och Zelda= --------------- Imp har ju skönaste musiken Nej då, nu ska jag inte skrämma er. THPS2 har musiken närmast mitt hjärta, varje gång jag lyssnar på Rage Against The Machine-låten Guerilla Radio så börjar jag alltid nynna på låten som är efter på spelet. Vet dock inte vilken artist eller låtens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Helt klart intromusiken till MGS 3: Snake Eater av Cynthia Harrell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Kingdom Hearts musik helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Silent Hill musiken äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts