Tux Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nästan alla spelar nåt spel här, antigen på PC, Xbox eller playstation eller någon annan maskin. Vissa fastnar riktigt hårt för spelet medans andra fastnar för musiken. Nu kommer min lilla fråga, vilka låtar är era favoriter från spel? Själv är mina favoriter "Qwes - Hush Bounce" från SRS:Street Racing Syndicate, "Capone - I need speed" från NFS och "Paul van Dyk - Nothing but you (remix) från NFS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 NFS och GTA brukar överlag ha väldigt bra musik. Har inga direkta favoritlåtar men det mesta därifrån är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) GTA såklart. NFSU 1 och 2 hade rätt bra också.NOLF1 o 2 har skön musik. Edit: Nu när alla andra skrev kom jag på mer Battlefield 1942 och Max Payne. Redigerad 5 juli, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Musiken till Mafia är ju riktigt grym. Django Reinhardt FTW NHL-spelen brukar också ha ganska skön musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Musiken från Fahrenheit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Inte för lyssna på så sätt, men när man spelar Max Payne så är musiken läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 GTA Vice City har såklart bästa musiken, men Radion var ur funktion här på min dator. Bara mp3 player fungerade :'( True Crime New York, har också ganska bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 GTA Vice City har såklart bästa musiken, men Radion var ur funktion här på min dator. Bara mp3 player fungerade :'( True Crime New York, har också ganska bra musik. Får man gissa på att du tankade spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Battlefield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Musiken från Fahrenheit, speciellt Theory of a Deadman - Santa Monica. Låten To Zanarkand från FFX är härlig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag gillar musiken från Gran Turismo spelen mest från 3:an. Annars är väl GTA väldigt bra på att ha passande musik till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tetrismusiken!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 FFX hamnar ganska högt upp på listan, om inte högst Sen har vi ju MGS-spelen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Fahrenheit hade verkligen bra musik. GTA har alltid haft sjukt bra soundtrack, det finns inga andra spel som når upp till dom på den fronten. Man kan tokrusa efter en bil när man vet att en viss låt spelas, hitta nya favoriter och bara lyssna! Annars sitter Metal Gear Solid-serien väldigt nära hjärtat. Alla dessa spels huvudteman är det bästa egenkomponerat som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Som sagt, Musiken i Fahrenheit var faktist bra, speciellt Theory of a Deadman - Santa Monica. Och även GTA-serien har haft ett underbart sountrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Halos musik... båda spelen! Gta också... och några från NFSU 2. EDIT: Ändrade lite särskrivnings fel Redigerad 5 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Man framstår så dum och okunnig när man särskriver, spelmusik är ett ord. Säg mig varför det är så svårt att göra rätt. -- Battlefield Vietnam och Command & Conquer har fint soundtrack. Redigerad 5 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Civilization IV har grymt bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Splinter Cell-serien. Och Half-Life-serien! Speciellt HL2 och Episode 1! Omg, så grymt skön musik! Song18 från GCF:en aka den i sjukhuset med Alyx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebastian Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nu ska jag säga er att "Super Mario" spelen har den mest könaste musiken någonsin det e min topp. På andra plats kommer nog GtA sanandreas med låten "I Love A Rainy Night" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts