Air_born Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Viket är de/dom bästa punka band? Själv tycker ja: Simple Plan å The Vandals Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Verkar som att någon är på skapa-jättemånga-trådar-som-inte-tillför-mycket-humör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Simple plan är inte punk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jo de är dom vad mennar du r2d2? Det finns inte nån sån här tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jo de är dom vad mennar du r2d2? Det finns inte nån sån här tråd? Dom är nog mer emo än punk enligt en del. Nåja, det jag menade var att det inte tillför så mycket att starta en tråd i stil med "hej jag gillar punk mina favoritband är sum41 och simple plan vilka gillar du?". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jo de är dom vad mennar du r2d2? Det finns inte nån sån här tråd? Dom är inte punk, hur många gånger ska jag behöva säga det? Är dom punk för att dom står i punkavdelningen i skivaffären eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Simple Plan Är punk. Fråga vem som Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Sex Pistols är Punk. Finns inget som är mer punk än det. Fråga vem som... Aha ser att du inte längre kommer att vara här, hej då Redigerad 5 juli, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Simple Plan är inte punk. Om du håller med kan du strunta i att svara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Men käft, ni är värre än Air Born själva för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts