crEjbi Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tjena. Jag är jävligt irriterad på filmerna som dyker upp när man startar gta:sa (på pc) där det står nvidia och eax osv. De som man inte kan trycka bort. Jag har för mig att man kunde ta bort dessa genom att pilla med nån fil i mappen, har jag rätt? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tjena. Jag är jävligt irriterad på filmerna som dyker upp när man startar gta:sa (på pc) där det står nvidia och eax osv. De som man inte kan trycka bort. Jag har för mig att man kunde ta bort dessa genom att pilla med nån fil i mappen, har jag rätt? Tack på förhand. Du använde väl dom i början av dina två första filmer? Nä det var ju rockstar loggan. Nä men jag vet inte, det borde gå. Btw, hör inte det hära till modding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tjena. Jag är jävligt irriterad på filmerna som dyker upp när man startar gta:sa (på pc) där det står nvidia och eax osv. De som man inte kan trycka bort. Jag har för mig att man kunde ta bort dessa genom att pilla med nån fil i mappen, har jag rätt? Tack på förhand. Det finns en modd antingen på Gta Garage eller Gta Gaming Orka inte leta.. Men detr fixar du säkert själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Redigerad 5 juli, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kanske i film mappen? Annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jaharu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts