Gta::::Sa Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag moddade lite i handling så blev de nå cp med monster trucken så de är stora backhjul och små framhjul och när jag går dit den spawnar så kan ajg hoppa in i den men inte köra den har som farit ner i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag moddade lite i handling så blev de nå cp med monster trucken så de är stora backhjul och små framhjul och när jag går dit den spawnar så kan ajg hoppa in i den men inte köra den har som farit ner i marken Ta backupen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 PÅ VAD? jag har dragit gta3 av en polare som inte modat och tagit backuppen på handling och inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kemis Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Installera om spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 PÅ VAD? jag har dragit gta3 av en polare som inte modat och tagit backuppen på handling och inget händer Om du ändrade handling.cfg och det cpa så måste ju någonting hända (allt bli normalt) om du byter ut din moddade handling mot orginalet. Jag gissar i sådana fall att du ersatte den moddade med den moddade filen. Om du ändrade något i GTA3.IMG så kör rebuild archive om det värkar som att inget händer. Om det ändå inte fungerar så har du inte gjort ovande stående saker. Och då måste du ominstallera för att du tydligen inte fixar att göra dessa. <<-- Anledningen till att jag skrev så e för att det e massor med folk som inte klarar av att installera Beta 1 på GTA Sweden TC då allt som ska göra står i en txt fil men folk lyckas göra fel ändå. vad jag menar är att det omöjligtvis inte kan "inte hända någonting" om du ersätter den moddade handlingen med orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Jag moddade lite i handling så blev de nå cp med monster trucken så de är stora backhjul och små framhjul och när jag går dit den spawnar så kan ajg hoppa in i den men inte köra den har som farit ner i marken Fan vad misslyckat! Backhjulen och framhjulen borde ändras med samma siffra i .ide-filen, alltså så dom e gämnlika. Ändrade du uppbyggnaden, ja då kan jag inte säga men då är det rätt så möjligt att den har olika höjd på hjulen. Redigerad 14 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag moddade lite i handling så blev de nå cp med monster trucken så de är stora backhjul och små framhjul och när jag går dit den spawnar så kan ajg hoppa in i den men inte köra den har som farit ner i marken Haha fan va klantigt, installera om spelet? OT: Bakhjul inte Backhjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceMigge Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) xxx Redigerad 20 januari, 2008 av IceMigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wennzor Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Meen daaah?! bak hjulen är till för att backa såklart Fortfarande bakhjul, inte bak hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Nu löser vi det här, slut snackat nu killar.. Orginal: MONSTER 5000.0 20000.0 3.0 0.0 0.0 -0.35 80 0.65 0.85 0.55 5 110.0 45.0 25.0 4 P 7.0 0.45 0 35.0 1.5 0.07 0.0 0.45 -0.30 0.5 0.3 0.44 0.35 40000 28 1300045 0 1 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Stavningstråden 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Stavningstråden 2006. Haha, verkligen Går det inte å ha Windows Wörd funktion på forum typ? Så det blir rött streck under ordet om man skriver fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts