MyStiC Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Har ett par frågor angående spelet, köpte det idag men kan inte lira det förrens på Torsdag. 1. Går det styla bilarna ? Hos tex Transfender eller något liknande? 2.Några nya bilar? 3.Finns båtar och sånt fortfarande? 4.Finns yakuza bilarna kvar? Det var allt från mig. Redigerad 19 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 1. Har inte sett något sånt. Bara 8ball och Pay'N'Spray som är någon sorts "modifiering". 2. Ja, ett par. 3. Ja, motorcyklar och båtar. Finns helikoptrar men du måste köpa action replay/gameshark för att kunna spawna en själv. 4. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Yakuzabilarna har väl ingen radio nu? Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Yakuzabilarna har väl ingen radio nu? Rätta mig om jag har fel. Jo tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teo98 Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Vad är det för prob med radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts