Östis Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ok, några kanske kommer ihåg vår förra community video, Chronicles. Den var kanske inte min bästa video, men nu vill jag försöka pånytt, och hoppas andra också vill. Denhär gången går vi in i GTA Vice Citys värld, som jag tror kan bli en ännu bättre video än den förra! Man kan också använda GTA LC, och ifall man inte vet hur man installerar det, så kan jag hjälpa. Så, vem vill göra dethär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Im on it. Ska göra mitt bästa för att få ihop ett gäng stunts åt dig. Och för de som inte gör detta så ofta tycker jag du kan nämna att de inte ska börja frapsa själva utan skicka reps . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tänkte först höra några kommentarer från allihop och sedan om intresset är stort så göra en stor lång post med allt man behöver veta om VC stunting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag är på. Men jag måste skaffa VC först. Jag är inte säker om jag kan, då jag även saknar stunts till den nyaste crew filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ok, några kanske kommer ihåg vår förra community video, Chronicles. Den var kanske inte min bästa video, men nu vill jag försöka pånytt, och hoppas andra också vill. Denhär gången går vi in i GTA Vice Citys värld, som jag tror kan bli en ännu bättre video än den förra! Man kan också använda GTA LC, och ifall man inte vet hur man installerar det, så kan jag hjälpa. Så, vem vill göra dethär? Din sig är för hög. Förminska tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jahapp... här vill man göra något snällt för gtasajten... men NEEEJ, man ber mig att göra min sig mindre! Ja ni behöver inte oroa er över min sig mera, 'cause Im outta here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jahapp... här vill man göra något snällt för gtasajten... men NEEEJ, man ber mig att göra min sig mindre! Ja ni behöver inte oroa er över min sig mera, 'cause Im outta here! Som r2d2 sa så minska din signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jahapp... här vill man göra något snällt för gtasajten... men NEEEJ, man ber mig att göra min sig mindre! Ja ni behöver inte oroa er över min sig mera, 'cause Im outta here! Ööö.. okej.. okej om jag skrattar åt dedär? Men som sagt... regler e till för att följas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Som r2d2 sa så minska din signatur. Men ditt efterblivna pungdjur, han sa att han lämnade forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Bidrag: www.paideia.se/enid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts