blackcloud Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Hej! Jag har fastnat på uppdraget där man ska bryta sig in på en båt bevakad av militärer och sno ett stridsflygplan och sedan skaka av sig tre andra flygplan och spränga fyra båtar. Jag har inte namnet på uppdraget, men jag hoppas ni förstår vilket jag menar. Problemet är att när jag ska spränga båtarna så verkar det bara som att missilerna faller direkt ner i vattnet. Jag trycker in mellanslag, väntar tills siktet blir rött och sedan avfyrar jag missilen. Vad gör jag fel? Tacksam för svar, extra tacksam för snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Hej! Jag har fastnat på uppdraget där man ska bryta sig in på en båt bevakad av militärer och sno ett stridsflygplan och sedan skaka av sig tre andra flygplan och spränga fyra båtar. Jag har inte namnet på uppdraget, men jag hoppas ni förstår vilket jag menar. Problemet är att när jag ska spränga båtarna så verkar det bara som att missilerna faller direkt ner i vattnet. Jag trycker in mellanslag, väntar tills siktet blir rött och sedan avfyrar jag missilen. Vad gör jag fel? Tacksam för svar, extra tacksam för snabbt svar! Jag brukar parkera flygplanet vid macken vid bron där och sedan använda Sniper och Bazooooooooooooooooka för att ta död på båthelvetena eller minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blackcloud Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag brukar parkera flygplanet vid macken vid bron där och sedan använda Sniper och Bazooooooooooooooooka för att ta död på båthelvetena eller minigun. Ah, smart. Ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Bara peppra utav bara helvete med missiler... du missar inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blackcloud Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det löste sig. Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det löste sig. Tack för hjälpen! Kul att hjälpa till! Om det nu var mig du menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Man skjuter väl på musknappen? Mellanslag är ett ljus som släpps för att lura iväg målsökande missiler som är påväg mot en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag svävade tyst i luften och lockade on på båtarna och sen så regnade det missiler!!! Jag tror du lockar genom att hålla in Shift.. Men jag vet ej, för mig är det mellanslag?? Use the force you got.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts