Fralla_24 Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jag kommer bara att köpa det .jag har förbokat Diskutera gärna bf1942 road to rome eller Bf1942 det e ju som samma!! road to rome e ju ba en expansion pack!!det kommer kanske ut om 2dar HEJJJ DÅÅÅÅÅ CS ÄLSKARE CS ÄR=UTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 cs=aeger bf=hackar balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 cs=aeger bf=hackar balle hahaha det beror på vilken dator man har Iaf battle field funkar bra på min dator men ibland så krashar den direct till skrivbordet utan några felmedelanden?!?!?! Någon som kan hjälpa? Andra spel som t.ex. cs krashar oxå men då krashar hela datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Jag har spelat BF1942 några gånger och det är helt bra , cs orkar jag inte mera med Jag är en CS veteran om man nu kan säga så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 jag gillar båda men jag föredrar BF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts