The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 En snygg kvinna kan få ganska många jobb bara genom att ha en fet urringning. Sen går det mer upp och upp. Feminister är dom fula brudarna som inte kunde göra samma sak. Alltså inte fått kuk. Jag förstår hur du tänker men om det ligger till som du säger är det väl något som är jävligt fel? De fula feministerna har i så fall all rätt att klaga på samhället och en feministisk rörelse i landet är abslolut nödvändig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ja för feminister är ju manshatare. vet faan inte om du är sarkastisk men hon gav ju nästan bara hjälp till killar, och om en tjej snacka gav hon skiten till oss killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag förstår hur du tänker men om det ligger till som du säger är det väl något som är jävligt fel? De fula feministerna har i så fall all rätt att klaga på samhället och en feministisk rörelse i landet är abslolut nödvändig. Jag har aldrig någonsin sagt att det är fel. Jag säger bara att feminister har fått för lite kuk. @pKz: Sug nått, snälla. Du är så jävla jobbig. Och nej, jag bryr mig inte nu när du kommer säga något med "Oj vad jag bryr mig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag har aldrig någonsin sagt att det är fel. Jag säger bara att feminister har fått för lite kuk. @pKz: Sug nått, snälla. Du är så jävla jobbig. Och nej, jag bryr mig inte nu när du kommer säga något med "Oj vad jag bryr mig". Bra admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Bra admin. Dålig medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Hatar lärare som diskriminerar. Om man gör exakt likadant(med andra ord) som en tjej så skulle man få lägre betyg bara för att man var kille. när skolan börjar i höst så ska jag testa att fråga min flickvän om hon vill stanna kvar utanför lektionen 10 min och sen gå in före mig,och säga att hon stötte på en kompis. sen direkt efter så ska jag komma och säga samma grej se om läraren behandlar mig likadant.. HATAR verkligen könsdiskriminering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Dålig medlem. Visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Visst. Spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) vet faan inte om du är sarkastisk men hon gav ju nästan bara hjälp till killar, och om en tjej snacka gav hon skiten till oss killar Även om hon är/var feminist har inte det med saken att göra. Redigerad 6 juli, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Tacka vet jag dock Torgil Bülow, läraren i biologi & kemi. Han var så skön! På hans lektioner kom man inte för sent, så var det bara! Haha Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 StellHell goes forumuppfostrare . Scary Det har börjat snackats en hel del om feminism här, borde det nu ändå inte Göras en egen tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Spam. Inte för att blanda mig i men är det inte spam att skriva Spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Inte för att blanda mig i men är det inte spam att skriva Spam? Är det inte spam att påstå att det är spam när någon skriver spam? Fucking Carebear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Är det inte spam att påstå att det är spam när någon skriver spam? Fucking Carebear. Är det inte spam att...nej glöm det. (är detta spam?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Är det inte spam att...nej glöm det. (är detta spam?) Ja, det är det så nu håller vi käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Jag har aldrig någonsin sagt att det är fel. Jag säger bara att feminister har fått för lite kuk. @pKz: Sug nått, snälla. Du är så jävla jobbig. Och nej, jag bryr mig inte nu när du kommer säga något med "Oj vad jag bryr mig". Bra sagt, gå och dö eller nått, snälla pKz. Bra admin. Är du en så mycket bättre medlem som VILL ha bråk med en admin för att få frams hans dåliga sida då? Visst. onödigt spam. Spam. Onödigt spam på dig med, tråkigt nog. OT: Nje Redigerad 8 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Bra sagt, gå och dö eller nått, snälla pKz. Är du en så mycket bättre medlem som VILL ha bråk med en admin för att få frams hans dåliga sida då? onödigt spam. Onödigt spam på dig med, tråkigt nog. OT: Nje saken är den att det är onödigt spam. Det är bara mods/admins som kan säga till någon att dom spammar, utan att själv spamma. Skriver någon Spam så har dom själva spammat då dom inte kan göra något åt det, medans vi kan varna och i värsta fall banna folk om dom inte lyssnar. Det är som om du skulle stå och pissa på en vägg så kommer en persom fram till dig och säger "Så får du inte göra", och går sen där ifrån. Skulle därimot en polis komma fram och säga "så får du inte göra" så skulle du få böter eller bli indragen till häktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts