Jump to content

Har du känt dig könsdiskriminerad i skolan?

rabarben
 Share

Könsdriskriminerad i skolan?  

58 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En snygg kvinna kan få ganska många jobb bara genom att ha en fet urringning. Sen går det mer upp och upp.

Feminister är dom fula brudarna som inte kunde göra samma sak. Alltså inte fått kuk.

Jag förstår hur du tänker men om det ligger till som du säger är det väl något som är jävligt fel? De fula feministerna har i så fall all rätt att klaga på samhället och en feministisk rörelse i landet är abslolut nödvändig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag förstår hur du tänker men om det ligger till som du säger är det väl något som är jävligt fel? De fula feministerna har i så fall all rätt att klaga på samhället och en feministisk rörelse i landet är abslolut nödvändig.

Jag har aldrig någonsin sagt att det är fel. Jag säger bara att feminister har fått för lite kuk.

@pKz: Sug nått, snälla. Du är så jävla jobbig. Och nej, jag bryr mig inte nu när du kommer säga något med "Oj vad jag bryr mig".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig någonsin sagt att det är fel. Jag säger bara att feminister har fått för lite kuk.

@pKz: Sug nått, snälla. Du är så jävla jobbig. Och nej, jag bryr mig inte nu när du kommer säga något med "Oj vad jag bryr mig".

Bra admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar lärare som diskriminerar. Om man gör exakt likadant(med andra ord) som en tjej så skulle man få lägre betyg bara för att man var kille. när skolan börjar i höst så ska jag testa att fråga min flickvän om hon vill stanna kvar utanför lektionen 10 min och sen gå in före mig,och säga att hon stötte på en kompis. sen direkt efter så ska jag komma och säga samma grej se om läraren behandlar mig likadant.. HATAR verkligen könsdiskriminering... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra sagt, gå och dö eller nått, snälla pKz.

Bra admin.

Är du en så mycket bättre medlem som VILL ha bråk med en admin för att få frams hans dåliga sida då?

Visst.

onödigt spam.

Spam.

Onödigt spam på dig med, tråkigt nog.

OT: Nje

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra sagt, gå och dö eller nått, snälla pKz.

Är du en så mycket bättre medlem som VILL ha bråk med en admin för att få frams hans dåliga sida då?

onödigt spam.

Onödigt spam på dig med, tråkigt nog.

OT: Nje

saken är den att det är onödigt spam.

Det är bara mods/admins som kan säga till någon att dom spammar, utan att själv spamma.

Skriver någon Spam så har dom själva spammat då dom inte kan göra något åt det, medans vi kan varna och i värsta fall banna folk om dom inte lyssnar.

Det är som om du skulle stå och pissa på en vägg så kommer en persom fram till dig och säger "Så får du inte göra", och går sen där ifrån. Skulle därimot en polis komma fram och säga "så får du inte göra" så skulle du få böter eller bli indragen till häktet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor