R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ja för feminister är ju manshatare. En del är det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 En del är det, ja. Inte i grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Verkar som om NÅGON bråkat med sin flickvän. Jag undrar vem? Nejdå. Inget bråk, men jag syftade på tjejer som kan "fjäska" till sig ursäkter och sedan kan göra om det 99 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag går inte i skolan längre, men i gymnasiet hade vi otroligt få killar (på hela skolan!), bara för det fick dem ngn slags status av lärarna. (Kanske för att dem inte skulle känna sig gay av att vara omringade av så många tjejer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) På vår skola är det typ bara killar.. Eller iofs så är media/entrupenör (WTF HUR DE NU STAVAS ) klasserna rätt så befolkade av tjejer, men i IT-Data, så nä.. Bara killar i vår klass, förutom aKi dvs.. Redigerad 6 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Min skola är jämn balanserad. Finns inte(vad jag vet) könsdiskriminering men rasism finns det gott om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ja. Tjejerna får ingen skit även om det är dom som startar nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Reglerna mellan killarna och tjejerna på lågstadiet var helt olika. Gick jag utanför skolgården då blev det hemringning. Gick någon av tjejerna utanför skolgården sa våran läraren till dom vänligt att inte göra om det. Typiskt. Är dock dubbelt så bättre nu. Redigerad 6 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Inte i grunden. Nej inte i grunden men de flesta som är feminister är manshatare också som en person från partiet Feministiskt Initiativ på en intervju sa: "män är djur" Redigerad 6 juli, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 På högstadiet var det en hel del sånt, ja. Tjejerna kunde komma åtskilliga minuter försent och sedan säga 'Jag var på bara på toa' eller 'Jag stötte på en kompis' och då få sätta sig ner utan några problem. Jag provade detta en gång, jag kom kanske 10 minuter för sent till en lektion och när läraren frågade var jag varit sa jag då 'Jag stötte på en kompis'. Då bemöts man med ett vrål och får en utskällning i stil med 'Men herregud! Du kan ju inte stå och prata med kompisar när du har en lektion!! Det får du göra på rasterna eller på fritiden! Vad är det med er ungdomar nu för tiden?!' Tacka vet jag dock Torgil Bülow, läraren i biologi & kemi. Han var så skön! På hans lektioner kom man inte för sent, så var det bara! Nu i gymnasiet är klassen istället uppdelad så att lärarna avskyr de som alltid skolkar och får IG och gillar oss som fixar VG och MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nej inte i grunden men de flesta som är feminister är manshatare också som en person från partiet Feministiskt Initiativ på en intervju sa: "män är djur" Jag vet inte vart du har fått din föreställning om feminister ifrån eftersom den inte har nånting med vad feminism egentligen innebär att göra. Att de flesta feminister är manshatare är dessutom en ren lögn och inte ens Tiina eller vem det nu är som är extremast i FI hatar män, hon tycker bara att det krävs mer drastiska åtgärder mot sexbrotten som nästan uteslutande begås av det manliga könet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Feminister är kvinnor som fått för lite kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Feminister är kvinnor som fått för lite kuk. Å så roligt med sexistiska skämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Å så roligt med sexistiska skämt... Jag är allvarlig. Istället för att kalla dom för idioter så skyller jag på deras sexliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag är allvarlig. Istället för att kalla dom för idioter så skyller jag på deras sexliv. Skylla vad på deras sexliv? Att de vill ha samma rättigheter och behandlas likvärdigt som män? Om kvinnan hade fått mer kuk hade hon inte ifrågasatt nedvärderingen utan anpassat sig efter mallen - är det så du menar? Sexistisk var ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Skylla vad på deras sexliv? Att de vill ha samma rättigheter och behandlas likvärdigt som män? Om kvinnan hade fått mer kuk hade hon inte ifrågasatt nedvärderingen utan anpassat sig efter mallen - är det så du menar? Sexistisk var ordet. Schadish.... Eller hur piskor nu låter. In a good way though. T: Inget jag kan komma på just nu. Men det har säkert hänt. Det enda jag kan komma på är väl när alla blev jävligt sura på Ted (en i klassen) som hade en gympalektion och sa att killarna skulle göra tjugo armhävningar och tjejerna bara tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Dom kanske vill umgås med män och hitta en trevlig pojkvän men de hittar ingen och drar alla män över en kant. För just en man inte var trevlig som hon datate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Feminism låter fel, jämställdhet låter bättre. T motherfucker: Lärarinan jag hade i femman och sexan var en riktigt könsdiskriminerare. T.ex: Jag och några andra killar kommer två minuter försent till lektionen och får en rejäl utskällning. Nästa vecka kommer en tjej tio minuter försent, då gör hon inte mer än kastar en blick på henne för att se vem som kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Skylla vad på deras sexliv? Att de vill ha samma rättigheter och behandlas likvärdigt som män? Om kvinnan hade fått mer kuk hade hon inte ifrågasatt nedvärderingen utan anpassat sig efter mallen - är det så du menar? Sexistisk var ordet. En snygg kvinna kan få ganska många jobb bara genom att ha en fet urringning. Sen går det mer upp och upp. Feminister är dom fula brudarna som inte kunde göra samma sak. Alltså inte fått kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) En snygg kvinna kan få ganska många jobb bara genom att ha en fet urringning. Sen går det mer upp och upp. Feminister är dom fula brudarna som inte kunde göra samma sak. Alltså inte fått kuk. Så det skulle inte vara samma sak då ifall en riktig jävla kille med magrutor skulle komma in till chefen ( en tjej) och få jobb? Om du syftar på det där testet som Aftonbladet gjorde, dom gjorde 1 jävla jobb. Inte 20, inte 30.. 1 Jobb. Ja, alla feministe är fula, och du är så jävla snygg. Bra att du kan ha sex och inte dom. Seriöst. Redigerad 6 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts