Maimstream Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Vi hade en lärare som hette Karin en gång i tiden, hade henne i SO, och av ALLA elever i klassen så var hon ju tvungen att välja MIG som sin syndabock. Vad som än hände fick jag ta smällen för det, usch. Hon var med på Stockholmsresan så blir jag knuffad och snubblar inne på Riksdagen, fy helvete, jag höll på att döda henne. Skällde ut mig och sa att man ska vara lugn. Karinar som lärare är inget att ha, fråga bara saffecool Edit. Vi postade sammtidigt, men det är jag som får den nya sidan Redigerad 4 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Om du ber din idrottslärare snällt får du säkert stöta med dam-kula om du vill. Moroni_Family: Ja. Men i snitt är killar starkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Om du ber din idrottslärare snällt får du säkert stöta med dam-kula om du vill. Men det är ju just det denna tråden handlar om. Att lärare favoritserar ett kön. Så piss på dig. Moroni_Family: Ja. Men i snitt är killar starkare. Aha så man ska anpassa i snitt och inte tänka på alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Aha så man ska anpassa i snitt och inte tänka på alla? Någonting måste man väl gå efter? "MEH, DET FINNS JU FOLK SOM VÄGER 450 KILO, VARFÖR TÄNKER MAN INTE PÅ DOM NÄR MAN BYGGER HUS?+?+??" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Någonting måste man väl gå efter? "MEH, DET FINNS JU FOLK SOM VÄGER 450 KILO, VARFÖR TÄNKER MAN INTE PÅ DOM NÄR MAN BYGGER HUS?+?+??" Nu är du nog ute och cyklar. Hus och 450 kilo. Det har väl inget med Köndiksriminering att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Nu är du nog ute och cyklar. Hus och 450 kilo. Det har väl inget med Köndiksriminering att göra. Nej, det har det inte. Däremot med att tänka på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Har inte blivit sämre behandlad för att jag är kille/för att klassen är killar, men för att vi är fordonselever och inte energielever (fordon och energi går tillsammans på grundämnena) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja. I min förra skola som jag nu går ut var lärarna så. På en del lektioner kunna man knodda på utav bara helvete, hinna klart med arbetet först, dubbel/trippelkolla att allt är rätt, sen kan det vara nån som sitter och skriver en sak lämnar in arbetet (tjej). Sen när man får typ betyg på den uppgiften får man bara ett G- när man knoddat på utav helvet när tjejen som gjorde mindre kan få MVG. Det är likadant det där med att prata, t.ex min förra bild lärare var fan dum i huvudet. Tjejerna kunna ha pyjamas party och skrika på som fan, men om en kille öppnade käften "IG VARNING" typ. Hoppas att lärarna inte är lika på den nya skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja, så in i helvete. Ett exempel är när tjejer kom för sent i min förra skola så sa läraren "Och var har du varit då?" "Toaletten"(mm, i 30 minuter också) "Okej *STORT SMAJL*" Och de kom typ alltid för sent. Kom för sent en gång: "Och var har du varit?" "Hämtade mina böcker?" "*BLABLABLABLABLABLA*(kan liknas med ett riktigt polisförhör med mörkt rum och en stark lampa rakt i ansiktet och polisen stirrar dig rakt i ögonen och försöker förvirra dig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja ofta! Under en termin i åttan i hemkunskap hade vi 8 arbeten sammanlagt som man skulle lämna in, jag lämnade in alla i tid! fick betygen Godkänt. en tjej som bara hade lämnat in 2 arbeten fick betyget VG. DET ÄR JU NÅGOT SKIT SOM INTE STÄMMER. JAG VILL SE DEN LÄRAREN SPARKAD PÅ DIREKTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Har inte blivit sämre behandlad för att jag är kille/för att klassen är killar, men för att vi är fordonselever och inte energielever (fordon och energi går tillsammans på grundämnena) Får man fråga vilken klass som är favoriten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Min klass består endast av personer av det maskulina könet så jag har ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 I min klass gick det bara några få tjejer. Eftersom flickorna var i minoritet var lärarna tvungna att lyfta upp dem som fan, och det kändes lite konstigt. Det kändes som de fick sina MVGn lite för lätt. Men, whatever, det var ju bra för dem i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 På skolan jag nyss har lämnat så ger dom varje år ett gäng tjejer pengar för att dom ska testa på tekniska-(a.k.a kill-saker)-saker för att få fler tjejer intresserade, är inte sånt olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 På skolan jag nyss har lämnat så ger dom varje år ett gäng tjejer pengar för att dom ska testa på tekniska-(a.k.a kill-saker)-saker för att få fler tjejer intresserade, är inte sånt olagligt? Tjejerna har 2 hjärnceller, det är därför en dildo är så lätt, bara att sätta på och börja köra. En penispump är värsta överkurs ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Händer typ helatiden, värsta äckliga gubbarna har vi som lärare typ. Alla tjejer sitter och snackar men han bara säger till oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tjejer är cp nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tjejer är cp nuförtiden. Verkar som om NÅGON bråkat med sin flickvän. Jag undrar vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 JAAAA !! min lärare var feminist !! jag fick bara skit i klassrummet men jag var ju ganska högljud och kom "lite" fösent "ibland" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 JAAAA !! min lärare var feminist !! jag fick bara skit i klassrummet men jag var ju ganska högljud och kom "lite" fösent "ibland" Ja för feminister är ju manshatare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts