rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Ja... har du kännt att du har blivit illa behandlad i skolan av lärare bara för att du är kille/tjej? Vote: Ja... det blir ofta Många lärare är snällare och litar mer på tjejer i min skola. På lektionerna pratar de som fan och om vi killar öppnar foderluckan så ska det skällas direkt. Sen t.ex. min bild/slöjd/teknik lärare ger mer hjälp åt tjejerna än åt killarna. Yes jag lyckades! Redigerad 4 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Nej... lärarna är helt rättvisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det har jag säkert, bara att jag inte har märkt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja av elaka lärarer. Annars så är det jag som styr lärarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Dina lärare har nog knarkat rabarben. Förövrigt så verkar du bli mer rubbad för var dag. Trevligt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Dina lärare har nog knarkat rabarben. Förövrigt så verkar du bli mer rubbad för var dag. Trevligt trevligt. Vad har jag nu skrivt som har varit så jävla rubbat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tjejer är så dumma. Dom tror att dom kan bete sig hursomhelst utan att råka illa ut. T.ex att dom är tykna utan anledning. Jag tänker slå nästa tjej som gör nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ja ofta, nästan alla lärare är snällare och litar mer och ger bättre betyg till tjejerna än killarna. Det var framförallt under högstadiet men också lite nu under gymnasiet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Känner av det mer eller mindre varje skoldag (kanske för att både min biologilärare och samhällslärare är feminister). Samma sak på idrottslektionerna, tjejerna har alltid enklare uppgifter, och kan enklare få höga betyg. Blä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Tjejer är så dumma. Dom tror att dom kan bete sig hursomhelst utan att råka illa ut. T.ex att dom är tykna utan anledning. Jag tänker slå nästa tjej som gör nåt liknande Hahaha hur gammal är du? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- OT: Nej. Redigerad 4 juli, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Känner av det mer eller mindre varje skoldag (kanske för att både min biologilärare och samhällslärare är feminister). Samma sak på idrottslektionerna, tjejerna har alltid enklare uppgifter, och kan enklare få höga betyg. Blä... Håller med. Tjejerna behöver aldrig göra riktiga armhävningar när vi har uppvärmning. Och dom har lättare klot när vi stöter kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Håller med. Tjejerna behöver aldrig göra riktiga armhävningar när vi har uppvärmning. Och dom har lättare klot när vi stöter kula. Tjejer har lättare kulor i mästerskap också lol. MVG-tiden/höjden/längden är givetvis kortare för tjejer eftersom killar är fysiskt starkare, vart ligger det orättvisa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 JA! Men inte bara könsdiskriminering (jävla svårt ord ), utan IQ-diskriminering (vad fan?!). Fans en lärare , och hon gick på och var dryga mot dom som var sämre i skolan. En av dom var ju jag och det slutade med att vi hatade varandra. Hm... kanske därför jag inte fick betyg i svenska. Sen bildläraren som gav ut betyg på hur bra han känner eleverna... Ja, jisses vilken sjuk skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Som rabarben sa när man gick i 3,4 och 5an var det ofta lärare som litade mer på tjejerna och sånt men äsch...nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Vote: Nej, snarare tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tjejer har lättare kulor i mästerskap också lol. MVG-tiden/höjden/längden är givetvis kortare för tjejer eftersom killar är fysiskt starkare, vart ligger det orättvisa? Om man inte är stark då. Det finns tjejer som är starkare än killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Manliga lärare äger. Lite kul när tjejerna skvalldrar till vår klassvårdnadshavare, att bl.a. jag snackar mycket på timmarna. Men en gång när dom snackade och skrek så flyttade lärarn ena tjejen och hon svor och allt möjligt i läraren, och då fick våran klassvårdnadshavare veta det så blev det inte kul för henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Om man inte är stark då. Det finns tjejer som är starkare än killar. Om du ber din idrottslärare snällt får du säkert stöta med dam-kula om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts