Bryngel Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Hej Jag har problem med att stegra med cykel och motorcyklar. Jag har stält in knapparna och det fungerar inte, men det fungerar med hydralicen på bilar. Jag har haft det installerat innan och då har det inte vart några problem men jag har patchen installerad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Om jag inte minns helt fel så är inte knapparna för stegringen samma som hydralik/dans-knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Om jag inte minns helt fel så är inte knapparna för stegringen samma som hydralik/dans-knapparna. Inte på PC-iallafall. Där gör det det med upppiltangenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nedu rabarben, det är nedpilen för o stegra, upp för o göra en stoppie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Nedu rabarben, det är nedpilen för o stegra, upp för o göra en stoppie. Gah.. jag skrev fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Gah.. jag skrev fel! Säg tio ave maria så är du förlåten. Gå I Frid Min Unge Vän. Amen. (jösses vad religöst det blev då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Den här tråden är konstig. o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts