YooSho Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag var i grönan idag och såg damien marley. ett vg+ från mig asså han var ju riktigt bra tänkte bara fråga om ni var där då, om ni sett nån innan eller vill se nån konsär ? (<-- stavning ) om det finns en annan topic så säg gärna till såg ingen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag var i grönan idag och såg damien marley. ett vg+ från mig asså han var ju riktigt bra tänkte bara fråga om ni var där då, om ni sett nån innan eller vill se nån konsär ? (<-- stavning ) om det finns en annan topic så säg gärna till såg ingen iaf Var Daminan Marley där? Vad sjöng han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Var Daminan Marley där? Nä. Yoo Sho tror bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nä. Yoo Sho tror bara det. Men fan vad du alltid ska vara tyken... vad har du emot mig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ska det möjligen stå konstärtor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det stavas konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Men fan vad du alltid ska vara tyken... vad har du emot mig egentligen? Jag har inget speciellt mot dig som person men jag älskar att vara ironisk när nån är trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag har inget speciellt mot dig som person men jag älskar att vara ironisk när nån är trög. Okej! Har fått för mig att du har nåt emot mig bara... eller så är jag bara... IQ-befriad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Var Daminan Marley där? Vad sjöng han? Han sjöng aaaas sköööna låtar kostade 100 spänn att komma in .. fasst för honom hade jag till och med betalat 200 spänn .. och tro mig jag är as snål när det handlar om inträdes grejor vart bara lite ledsen att han itne spelade pimpass paradise .. Det stavas konsert. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Har sett The Offspring och Bomfunk MCs på Grönan. Sistnämnda var, öhm, lagom skitkasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Har sett The Offspring och Bomfunk MCs på Grönan. Sistnämnda var, öhm, lagom skitkasst. Jag såg också Bomfunk MCs, blev helt besviken men jag säger bara damien marley tog dom upp och ner bak och fram 10 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts