BroDD Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Peace & Love börjar på fredag här och håller på i 2 dar, nån som ska dit? Säkert ingen här som hört talas om det Ska kanske dit, vi får se, beror på om den jag kanske ska dit med kan På hemsidan kan ni kolla band som kommer http://www.peaceandlove.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Har känt till det länge nu, men jag bor ju i närheten så. Ska inte dit, men jag vet ett par som ska, alltid nånting. Känner bara igen två stycken band som är värda att lyssna på. Orkar inte kolla upp resten, jåbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ska inte dit, men vill gärna se Looptroop.. Och självklart The Kristet Utseende (har redan sett dom) Men några kompisar ska dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts