Jump to content

Nätverksproblem på Football Manager 2006

kling66
 Share

Recommended Posts

Jag och en polare har köpt FM 2006 och vill köra mot varandra över internet, men när han skapar ett internetspel kan jag inte ansluta till servern. Någon som vet vad det är för fel? Vi har gjort precis som det står i manualen men det hjälper inte.

Tacksam för svar!

Redigerad av kling66
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Mm, egentligen borde ju alla frågor tas där, varför har vi inte bara den tråden som den enda på hela forumet?

Själv tittar jag aldrig i den, och för såna här frågor som rör ett spel och inte riktigt datorn i sig så tycker i alla fall jag att det får skapas en ny tråd..

On Topic: Säker på att du har anslutit med rätt IP-adress? Annars är det väl så att man ska öppna två (?) portar i din ev. brandvägg för att fåå FM att fungera online. Inte säker på vilka dock..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

On Topic: Säker på att du har anslutit med rätt IP-adress? Annars är det väl så att man ska öppna två (?) portar i din ev. brandvägg för att fåå FM att fungera online. Inte säker på vilka dock..

Jag har anslutit med rätt ip-adress, men vet inte vilka portar man ska öppna.

Någon vänlig själ som kan säga vilka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor