Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

Testade demot nyss.

Trodde verkligen inte att de kunde sabba spelserien mera efter U2 och MW, men det kunde det tydligen. Allmänt kass och lågupplöst grafik, noll spelkänsla och så vidare.

Drift-läget till exempel, är totalt värdelöst då pilen bara pilar runt som jag vet inte vad, en hyperaktiv katt på anabola eller något liknande. (w00t)

Drifting läger var verkligen dåligt... :(

Men annars tycker jag det är ungefär som dom andra spelen. Kul att man kan ändra stylingsdelarna. :wub:

Gjorde en liten film. :)

http://www.youtube.com/watch?v=yyruaY11dUA

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså, hur tråkigt är det inte att köra runt i en och samma stad? Det är jättetråkigt. :lol:

Det ska finnas massa olika "banor" som alla ser olika ut, kanske ett par banor med snö, några lite grönare och någon höst-bana, precis som i dom gamla nfs-spelen. :'(

Det är så TRÅKIGT att köra runt i en och samma stad som ser nästan likadan ut var man än befinner sej. Av den anledningen har jag aldrig tyckt om NFS:U, NFS:U2 och NFS:MW.

Är det någon som håller med mig?

*ska bara tillägga att jag gillar att man kan styla och trimma bilarna i dom senare NFS-spelen, men det ska vara frivilligt, man ska alltså inte belönas med några "styling-poäng" eller något. Man vill ju kanske att Carrera GT'n ska se ut som den SKA göra? :lol:

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, hur tråkigt är det inte att köra runt i en och samma stad? Det är jättetråkigt. :lol:

Det ska finnas massa olika "banor" som alla ser olika ut, kanske ett par banor med snö, några lite grönare och någon höst-bana, precis som i dom gamla nfs-spelen. :'(

Det är så TRÅKIGT att köra runt i en och samma stad som ser nästan likadan ut var man än befinner sej. Av den anledningen har jag aldrig tyckt om NFS:U, NFS:U2 och NFS:MW.

Är det någon som håller med mig?

Till viss del ja men till viss del nej faktiskt.

Men då känns det inte som spelet hänger ihop på något sätt...

Vet inte hur jag ska förklara det riktigt. Men du ger mig minnen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor