rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Testade demot nyss. Trodde verkligen inte att de kunde sabba spelserien mera efter U2 och MW, men det kunde det tydligen. Allmänt kass och lågupplöst grafik, noll spelkänsla och så vidare. Drift-läget till exempel, är totalt värdelöst då pilen bara pilar runt som jag vet inte vad, en hyperaktiv katt på anabola eller något liknande. Drifting läger var verkligen dåligt... Men annars tycker jag det är ungefär som dom andra spelen. Kul att man kan ändra stylingsdelarna. Gjorde en liten film. http://www.youtube.com/watch?v=yyruaY11dUA Redigerad 27 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Liknar NFSU 2 ganska mycket, men i NFSU 2 fans ju inga såna bilar direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Lite screens från demot: http://img153.imageshack.us/img153/60/nfscdemo200610272258278xq4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Visst är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Visst är det kul? Håller med. Btw... är det poliser med i detta spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Åfan, har glömt installera demot Någon som vet vad som krävs av min dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Åfan, har glömt installera demot Någon som vet vad som krävs av min dator? Kan du lira MW kan du säkert spela det här. Btw... ni som tankar demot. Inställningarna är på sämsta möjliga. Så gå in och ändra om ni vill få ut det bästa av demot. Redigerad 28 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är det bara drifting som gäller eller är det race också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är det bara drifting som gäller eller är det race också? Allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är poliser med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är poliser med? Har du inte spelat demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Har du inte spelat demot? Ja... men där fanns inga poliser. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ja... men där fanns inga poliser. :'( Hur ska jag då veta om det finns med poliser? För jag har bara spelat demot, inte fullversionen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Har lirat demot nu. Det hade sona för- och nackdelar, men jag tror att jag kommer skaffa det när det kommer. Förresten så flöt det här på mycket bättre än vad MW gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Det finns polisbilar bland "Car library" på "special cars" Hoppas hoppas hoppas! Canyon var ju riktigt skojigt förresten! Redigerad 28 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Har lirat demot nu. Det hade sona för- och nackdelar, men jag tror att jag kommer skaffa det när det kommer. Förresten så flöt det här på mycket bättre än vad MW gjorde... Jo, men texturerna är ju ren skit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad snabbt det går att tanka demot! 7 mbit/s Verkar skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Alltså, hur tråkigt är det inte att köra runt i en och samma stad? Det är jättetråkigt. Det ska finnas massa olika "banor" som alla ser olika ut, kanske ett par banor med snö, några lite grönare och någon höst-bana, precis som i dom gamla nfs-spelen. :'( Det är så TRÅKIGT att köra runt i en och samma stad som ser nästan likadan ut var man än befinner sej. Av den anledningen har jag aldrig tyckt om NFS:U, NFS:U2 och NFS:MW. Är det någon som håller med mig? *ska bara tillägga att jag gillar att man kan styla och trimma bilarna i dom senare NFS-spelen, men det ska vara frivilligt, man ska alltså inte belönas med några "styling-poäng" eller något. Man vill ju kanske att Carrera GT'n ska se ut som den SKA göra? Redigerad 28 oktober, 2006 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Alltså, hur tråkigt är det inte att köra runt i en och samma stad? Det är jättetråkigt. Det ska finnas massa olika "banor" som alla ser olika ut, kanske ett par banor med snö, några lite grönare och någon höst-bana, precis som i dom gamla nfs-spelen. :'( Det är så TRÅKIGT att köra runt i en och samma stad som ser nästan likadan ut var man än befinner sej. Av den anledningen har jag aldrig tyckt om NFS:U, NFS:U2 och NFS:MW. Är det någon som håller med mig? Till viss del ja men till viss del nej faktiskt. Men då känns det inte som spelet hänger ihop på något sätt... Vet inte hur jag ska förklara det riktigt. Men du ger mig minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Jag är sjukt besviken på NFS Carbon soundtracket!. :'( ... Hade hoppats på bättre. Redigerad 28 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts