Panimala Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Var ute i skogen och hittade en Carbon- buske. Håller på att rycka upp den nu... Då vet vi. Förresten är alla versioner som går att nerladda nu FAKE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Meh, vafan? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Suck, i nästa NFS kan man gå ut ur bilen och springa runt med vapen á la GTA. Min kompis sa det, orka det nfs är en bil serie inget j*vla gta BTW min 1337 post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Då vet vi. Förresten är alla versioner som går att nerladda nu FAKE. Släpps inte "riktiga" typ 1:a november? Eller slutet på Oktober... Menmen... tror inte någon "riktig" version har läckt ut redan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Släpps inte "riktiga" typ 1:a november? Eller slutet på Oktober... Menmen... tror inte någon "riktig" version har läckt ut redan ^^ Det ska ju släppas tidigare i USA, frågan är bara hur mkt tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det ska ju släppas tidigare i USA, frågan är bara hur mkt tidigare Inte mer än 10 dagar skulle jag tro.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Inte mer än 10 dagar skulle jag tro.... Dead Rising släpptes mer än en hel månad i Europa efter USA releasen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Dead Rising släpptes mer än en hel månad i Europa efter USA releasen. :'( Men jag snackar om Carbon ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Men jag snackar om Carbon ^^ Jo, men det betyder att det kan vara längre tid :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jo, men det betyder att det kan vara längre tid :'( Har hört ca 2veckor före än i Europe. Men har hört att man ska få välja mellan 3 bilar i början. Det ska vara Lancer (Tuning) Lamborghini mercilago* (exotic) och nån muscle car som jag inte kom ihåg, nån som hört om det stämmer att man får väja mellan dessa 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har hört ca 2veckor före än i Europe. Men har hört att man ska få välja mellan 3 bilar i början. Det ska vara Lancer (Tuning) Lamborghini mercilago* (exotic) och nån muscle car som jag inte kom ihåg, nån som hört om det stämmer att man får väja mellan dessa 3? Vad menar du med det inom parantes? (Tuning) (exotic) ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har hört ca 2veckor före än i Europe. Men har hört att man ska få välja mellan 3 bilar i början. Det ska vara Lancer (Tuning) Lamborghini mercilago* (exotic) och nån muscle car som jag inte kom ihåg, nån som hört om det stämmer att man får väja mellan dessa 3? Man får välja mellan dom i demot. Lamborghini, Mustang, Japansk-drift-bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Någon som har någon aning om när PC Demot kommer? *Längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Någon som har någon aning om när PC Demot kommer? *Längtar* Ställer samma fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det ska ju släppas tidigare i USA, frågan är bara hur mkt tidigare Gameplay trailers säger 1:a november, Gamespot säger 31:a oktober. http://www.gamespot.com/pc/driving/needfor...rbon/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Man får välja mellan dom i demot. Lamborghini, Mustang, Japansk-drift-bil Mustang ftw! .... fffffåååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRdddddddd ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vad menar du med det inom parantes? (Tuning) (exotic) ?? Det är olika klasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bump + dubbelpost Det har kommit en demo till PC på Fz Klick me!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Bump + dubbelpost Det har kommit en demo till PC på Fz Klick me!!! Tankar! G¨r snabbt nu med nya bredbandet ju! Det var ju roligt. Hmm... får ta några screens när jag faktiskt spelar också. Redigerad 27 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Testade demot nyss. Trodde verkligen inte att de kunde sabba spelserien mera efter U2 och MW, men det kunde de tydligen. Allmänt kass och lågupplöst grafik, noll spelkänsla och så vidare. Drift-läget till exempel, är totalt värdelöst då pilen bara pilar runt som jag vet inte vad, en hyperaktiv katt på anabola eller något liknande. Redigerad 27 oktober, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts