Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas fan att det blir svårare att drifta än det, easymode. Gasa, bromsa, svänga så hårt man kan och gasa mer, yay blir jättekul.. ='(

Kan säga att det är svårare än i Underground. Mycket krångligare.

edit* Har lärt mig driftningen och racingen ganska bra nu ^^

Drift rekord 121000 (bästa drift kombo 75000) :D

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter vad jag har hört så kan man hålla full gas igenom alla drifts utan att ens vara i närheten av att snurra... (w00t)

Låter inte roligt... (w00t)

Visst man kan hålla full gas hela tiden, men man måste fortfarande ha rätt knep med att svänga, annars går det åt helvete. Ibland måste man svänga för fullt å ibland bara nudda lite grann. Så, det är inte så lätt som det låter, men det är skit roligt ska jag säga dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst man kan hålla full gas hela tiden, men man måste fortfarande ha rätt knep med att svänga, annars går det åt helvete. Ibland måste man svänga för fullt å ibland bara nudda lite grann. Så, det är inte så lätt som det låter, men det är skit roligt ska jag säga dig.

Okey.. (w00t)

Vi får väl se om de är nåt å ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir ett direkt köp till gamla ps2:an

Säger bara en sak: Kolla på intron till spelet, den är nice (w00t), återkmr med länk till den (w00t)

Edit: Klick me!

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor