Ante_freeman Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ja det kommer ju bli lyckat. Ja, styr med ena handen + att du gasar med den sen filmar du med andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jo, det var kul med det nya "freeroam" grejset, men det blev uttjatat i MW.. Japp... plus att MW inte hade samma sköna "Natt-känsla"... utan var mer "dyster höst-kväll" känsla... Men alla älskade väl styrningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Ja, styr med ena handen + att du gasar med den sen filmar du med andra Haha, ja det kommer ju gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Haha, ja det kommer ju gå bra. Prova iallfall! sen lägger du upp det på Youtube : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Prova iallfall! sen lägger du upp det på Youtube : Haha, ska göra det hörru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Haha, ska göra det hörru Väntar ivrigt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 filma på mobilen ffs Tuttut. Inte min film, men den är ifrån demot, good enough. http://youtube.com/watch?v=PW_tX2_rlks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Tuttut. Inte min film, men den är ifrån demot, good enough. http://youtube.com/watch?v=PW_tX2_rlks Hoppas fan att det blir svårare att drifta än det, easymode. Gasa, bromsa, svänga så hårt man kan och gasa mer, yay blir jättekul.. ='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vet nån vilken sorts musik det är? Någon lista släppt än? (Har säkert släppts men jag är för lat för att leta genom hela tråden ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Hoppas fan att det blir svårare att drifta än det, easymode. Gasa, bromsa, svänga så hårt man kan och gasa mer, yay blir jättekul.. ='( Kan säga att det är svårare än i Underground. Mycket krångligare. edit* Har lärt mig driftningen och racingen ganska bra nu ^^ Drift rekord 121000 (bästa drift kombo 75000) Redigerad 6 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tuttut. Inte min film, men den är ifrån demot, good enough. http://youtube.com/watch?v=PW_tX2_rlks Yeah thx m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Efter vad jag har hört så kan man hålla full gas igenom alla drifts utan att ens vara i närheten av att snurra... Låter inte roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Efter vad jag har hört så kan man hålla full gas igenom alla drifts utan att ens vara i närheten av att snurra... Låter inte roligt... Visst man kan hålla full gas hela tiden, men man måste fortfarande ha rätt knep med att svänga, annars går det åt helvete. Ibland måste man svänga för fullt å ibland bara nudda lite grann. Så, det är inte så lätt som det låter, men det är skit roligt ska jag säga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Visst man kan hålla full gas hela tiden, men man måste fortfarande ha rätt knep med att svänga, annars går det åt helvete. Ibland måste man svänga för fullt å ibland bara nudda lite grann. Så, det är inte så lätt som det låter, men det är skit roligt ska jag säga dig. Okey.. Vi får väl se om de är nåt å ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Visst man kan hålla full gas hela tiden, men man måste fortfarande ha rätt knep med att svänga, annars går det åt helvete. Ibland måste man svänga för fullt å ibland bara nudda lite grann. Så, det är inte så lätt som det låter, men det är skit roligt ska jag säga dig. Blir ett direkt köp till gamla ps2:an Säger bara en sak: Kolla på intron till spelet, den är nice , återkmr med länk till den Edit: Klick me! Redigerad 7 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nytt personligt rekord i drift 150000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nytt personligt rekord i drift 150000 Cheat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Cheat ? Näe... tror inte det... jag fick över 120 000 på NFSU2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Näe... tror inte det... jag fick över 120 000 på NFSU2 Jag som bara fått 100 xxx :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Näe... tror inte det... jag fick över 120 000 på NFSU2 [skryt]430000 är mitt rekord på NFSU2 [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts