Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kan man inte? OKej Tyckte nån skrev de, men okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 OKej Tyckte nån skrev de, men okej Man kan få bossarnas pinkslips om man har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Aa de visste jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 PS2an klarar inte av 20 bilar på skärmen samtidigt. Men då kan man ju inte få 1'000'000 på ps2 å därför inte få 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tror att Race Wars finns me i PS2 versionen, klart att PS2an klarar av 8 bilar, trafiken finns ju iallfall fast dom bilarna e inte lika detaljerade men endå, jag ahr själv spelet på PS2 å jag hoppas att dom inte tagit bort RW´s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tror att Race Wars finns me i PS2 versionen, klart att PS2an klarar av 8 bilar, trafiken finns ju iallfall fast dom bilarna e inte lika detaljerade men endå, jag ahr själv spelet på PS2 å jag hoppas att dom inte tagit bort RW´s. 20 inte 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 20 inte 8. Aoch Läser mycket fel idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts